Anniversary vlive (100k)

271 15 54
                                    

A várva várt Vlive lassan elkezdődött majd két ismerős alak jelent meg a képernyőn. Egy kényelmesnek mondható kanapén ültek. Elég izléses környezet vette őket körül, előttük a kis asztalon pedig két dobozka díszelgett.

- Sziasztok kedves Rántotthusik, közönség! - üdvözölte a nézőket Yoohyeon nagy mosolyjal. Mellette Yeosang csak a kamerába mosolyogva intett egyet, majd ő vette át a szót.

- A mai nap folyamán én és kedves mc társam, Yoohyeon leszünk a játékmesterek ugyanis egy kis meglepetéssel készültünk nektek olvasóknak, nézőknek. Itt van velünk 30 idol a kis közösségünkből, akik készen állnak a mai kis játékunkra, amire pár hete kértünk, hogy irjatok dolgokat. - vezette be a tudnivalókat Yeosang.

- Hogy ne legyen olyan zavaros, megkértünk minden bandából 2 plusz a 7 BTS tagot, hogy képviseljék a csapatukat ezen a kis eseményen. Emellett - magyarázta a lány.

- Ne is húzzuk tovább az időt, hívjuk be a vendégeinket. - csapott a lovak közé az Ateez vokalistája.

Csak úgy özönlöttek be a tagok. Aki eddig nem értette miért van ekkora kanapé mellé még kis puffok, azoknak már biztos leesett. A játék mesterek két oldalán helyezkedtek el, akik pont felfértek, a többiek pedig a már emlitett kisszékekre ültek le. Persze nem is ők lennének ha ezt mind nem olyan kaotikusan oldották volna meg, hogy 2 percükbe került, hogy végre megegyezzenek az ülőhelyeket illetve.

- Hogy gyorsabban haladjunk, gyorsan ledarálom, kiket köszönthetünk köreinkben. - kezdte a tagok bemutatását a Dreamcatcher tagja. - Itt van velünk Hyunjin és Felix a Stray Kidsből, San és Seonghwa az Ateezből, Hwanhee és Xiao az Up10tionből, Lisa és Rosé a Blackpinkből, Gahyeon, Dami és Sua a Dreamcatchertől, Jackson és Mark Tuan - húzta meg a végén az "á" betűt, elkerülve a felesleges diskurzust. - a Got7-től, Taeyong és Mark Lee az NCT- től, Chanyeol és Baekhyun az Exotól, Ryujin és Yeji az Itzyből, Yeonjun és Soobin a TXT-től, Seea és Arang a Pink Fantasytól, Jisu és J.You a TO1-tól és persze a BTS 7 tagja akiket pluszban még nem fogok felsorolni. - fújta ki a levegőt miután ezt mind felvezette. - Sajnos a Victon tagoktól nem kaptunk visszajelzést, így nem is tudnak itt lenni velünk. És Yeosang most elmagyarázza a játék szabályokat.

- De furcsa - jegyzi meg Felix halkan, mire minden figyelem rászegeződött. - Mármint hogy ennyire megvan szervezve. Legutóbb kész káosz volt. -  próbálta kimagyarázni magát. 

- Pont azért kellett ezúttal. - szólalt meg Namjoon. - És az M.I család folyamatosan bővül, kellett ide is egy kis rendszer. - mondta, mire legtöbben bólogattak.

Mielőtt még tovább tudták volna húzni az időt, Yeosang összecsapta tenyerét, hogy szót kérjen. 

- Szóval a mai játékunk egy felelsz vagy mersz lesz. Szabályok a következők: 1.Minden tagnak jut egy felelet és egy merés, tehát nincs olyan, hogy valaki csak felel vagy csak mer. 2. Az két kör során mindenkinek van egy darab lehetősége visszadobni a kihúzott feladatot és újat húzni.  Ne használjátok a el ezt a kiváltságot hülyeségre, mert lehet hogy rosszabbat húztok annál, amit visszadobtatok.- magyarázta el a játékszabályokat, miközben Yoohyeon éppen a kommentszekciót figyelte. Egy idő után nevetésben tört ki, amit a legtöbben megkérdőjeleztek.

- Azért vannak a fiúk szoknyában, a lányok meg öltönyben, mert ez volt a megállapodásunk már azóta, hogy meglett az 50k olvasottság wattpaden. - magyarázta el a nézőknek próbálva abbahagyni a röhögést. A háttérben Jackson befeszitve pózolt a kamerába Tuan és Namjoon között.  

- Szerintem Felixéknek volt a legtöbb eszük. - mutat a két Stray Kids tagra Seonghwa. - Ők legalább nadrágot húztak a szoknya alá.

- Nem volt kikötés hogy nem húzhatunk alá nadrágot. - vont vállat Hyunjin.

Messenger idiótáiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant