Chanyeol: indithatom a liveot vagy tartogatod még azt a kèst?
Changbin: kuss ès inditsad
Felix megelègeli a helyzetet majd gyorsan kikapja kezèbōl a veszélyes szerszàmot ès elrakta biztos helyre. Changbinnek ez nem tetszett, de sajnos nem tudott mit csinàlni mert Chanyeol elinditotta màr a liveot.
Chanyeol: SZIASZTOK! Ismètelten itt lennènk egy jópofa kèrdezz-felelek live-al, ami a 20K-nak köszönhetō eme csodàlatos wattpad könyvön. Mint làthatjàtok vagyunk egy páran.
Körbeforditotta a kamerát, hogy mindenki làtszódjon, majd lerakta az asztalra a telefont ùgy, hogy látszódjon a kis csapat.
Felix: kivàncsi vagyok milyen kèrdèsek lesznek
Yoongi: Lesznek èrdekesek ahogy azt èn èszrevettem.
Baekhyun: NO SPOILER TE SÀTÀNFEJŪ
Yoongi: Csihaggyá má kotonszökevény és inkább figyelj a kèrdèsekre.
Namjoon: na hallgatunk.
Yoongi: na vègre. Tehât az elsō kommentelō @Fake_Saintly28 (Nem hiszem hogy tudok jelölgetni)
Jackson: nagyon jòl birja velünk. Nem gyōz dicsèrni minket. Angyalok vagyunk.
Jaebum: hát te ezt meg melyik pizsomàdban àlmodtad? Hàt figyelj sokszor mennèk melegebb èghajlatra de akkor rájövök hogy ennèl melegebb éghajlat márcsak a pokol lehet, oda meg max Yoongi megyJimin: Yoongi màr most az alvilág Istene
Yoongi: nyughassà gyerek mert tèrdbōl levágnàm mind a kèt làbadat de làtom valaki màr megelōzött.
Jimin oldalba üti Yoongit sèrtōdötten, hogy èszhez tèrjen.
Mark: vàlaszolhatok èn is? Köszönöm. Tehát...na majd èn megtanitalak rappelni csak figyelj. *kacsintàs*
(vagy màrkcsintàs😏)Jimin: mivel töpszli vagyok *szúrósan nèz Yoongira csak hogy èrezze a szeretetet* ezért simàn elfèrsz mellettem, szóval csak beszèlj Namjoonnal
Yoongi: hàny húgom van èn nekem te jó isten.. *kap a fejèhez döbbenten* kapsz kapsz. Nem mindegyik hùgomnak adogatok ölelèst ám szòval becsüld meg.
Namjoon: pszihológus nekem nem szüksèges csak Re-Min mentes övezet.
Yoongi: nèzted màr mi van a hátad mögött?
Namjoon: kályha?
Sehun: khm.. Kai...ha
Értetlenül tekint rá mindenki majd kis idō után a fejükhöz kapnak.
Jongin: idiòta *forgatja a szemeit*
Yoongi: olvashatom a következōt?
Kuhn: na hajrà
ESTÁS LEYENDO
Messenger idiótái
FanficKedves idetévedő. Készen állsz beleugrani a baromságok tengerébe? A rosszabbnál rosszabb poénokra? Ha igen, csapjunk is a J-Horseok közé, akarom mondani a lovak közé! Bts fanfictionnek indult, mára már bővült a kis csoport bőven😉 U.i: Fel lesz tün...