Daeguji idióta👽: Találjátok ki milyen nap van ma! 😁😁
Cukorka🍬: Vasárnap?
Brokenjoon: Visszakaptamatelefonomat ünnepnap
Daeguji idióta👽: Eh mindegy akkor..😔😔😔😔
Eközben a "TaeTae szülinapi terv" csoportban:
Namjoon: Minden megvan már?
Yoongi: Ehh még a tortáért se hivtak.
Jin: Pedig már egy hete, hogy megrendeltem!!
Hoseok: Mi kell? Póni vagy medve?
Jungkook: Szerintem a póni az aranyos ❤
Jimin: Ki válogatja össze a zenéket a partira?
Namjoon: Az nem Yoongi feladata?
Yoongi: Én a tortáért felelek.
Jin: Úgy beszéltük meg, hogy Jungkook lesz a DJ nem?
Jungkook: De, csak nem tudom, hogy most komolyan a mi zenéinket rakjam a lejátszási listára vagy mást?
Yoongi: Szerintem legyen Exo is.
Jungkook: Jó ötlet, köszi ❤
Jimin: Ahjj szegény Tae azt hiszi elfelejtettük.
Jungkook: Én nem is nézem mit ír a csopiba mert félek, hogy megsajnálom.
Yoongi: Jobb is hogy nem nézed a csoportot. Na de megyek a tortáért mert hivtak
Jin: Végreeee
15:00
Családi chat👑❤❄Daeguji idióta👽: Hogyhogy ilyen csend van a házban? itt hagytatok?
(Chaten kivüli szitu):
Tae lemegy a konyhába hogy megnézze hol vannak a többiek.
Mikor beért a helyiségbe, felkapcsolódott a villany, mert eddig sötét volt, és a tagok hatalmasat kiáltottak.
-Boldog szülinapot Tae!-kiáltották egyszerre. Tae majdnem elsírta magát örömében.
-Azt hittem elfelejtitek.-zokogott.
-Eddig egyik évben se felejtettük el, miért most lenne az az év?-kérdezte mosolyogva Jimin, majd megölelte az ünnepeltet.
-Annyira szeretlek titeket!-bőgte bele Jimin pulcsijába, majd a többiek is adtak neki egy ölelést.
-Mi is szeretünk-mondta Jungkook.
-Hol van Hobi?-nézett körül Taehyung.
-Jövök már jövök már!-lépett be az ajtón majd a konyhába ment a többiekkel, egy meglepetéssel.
-Te most ez komoly?-nézett rá Yoongi. Mindenki döbbenten nézett rá.
-Bocsi hogy késtem naa nem kell leharapni a fejem. Tudjátok milyen nehéz egy pónit berakni a kocsiba?-nézett a fiúkra, miközben a foltos törpepónit fogta száron.
-Plüssre gondoltam te észlény!-csapott a homlokára Jungkook.
-Miért nem ezt mondtad?-kérdezte Hoseok.
-Ha medvét mond Jungkook akkor egy igazi barnamedvét hozol?-tette fel a roppant jó kérdés Namjoon.
-Egy kis bocs volt ott.-mentegetőzött.
Miközben azon veszekedtek, hogy mit kellett volna vennie Hobinak, addig Tae összebarátkozott a pónival és ott simogatta a földön törökülésben.
-Nekem nagyon tetszik az ajándék.-ölelte meg a póni nyakát.
-Akkor felejtsük el.-legyintett Yoongi.-Partizzunk!Sziasztok! Bocsi hogy ez rövid lett, de most csak ennyi tellett tőlem.
Nagyon boldog szülinapot a mi kis Taehyungunknak!💕💕💕
És itt van pár kép a szülinaposról:
ESTÁS LEYENDO
Messenger idiótái
FanficKedves idetévedő. Készen állsz beleugrani a baromságok tengerébe? A rosszabbnál rosszabb poénokra? Ha igen, csapjunk is a J-Horseok közé, akarom mondani a lovak közé! Bts fanfictionnek indult, mára már bővült a kis csoport bőven😉 U.i: Fel lesz tün...