Igen màr most èrzem hogy ezutàn a rèsz utàn kevèsbè leszek kedvelt szàmotokra de egyszerūen nem akarom azt, hogy úgy tekintsetek ràm, mint ami 2 ève voltam. Mielōtt itt mèg bàrmit leirnèk, szeretném hogy tudjátok mindennek az okát. Ha csak simàn leirnám elōtte, valószinüleg mielōtt mèg elolvasnàtok utàna az okokat, lelépnètek, mondvàn eleget làttatok, amit meg is èrtenék.
Szóval akkor neki is kezdenék.Magáról a kpopról nem sokat tudtam. Hallgattam kèt bandától pàr szàmot, de csak úgy ahogy a többit, amit mèg pluszban hallgattam (jàrtas voltam rockban, jpopban meg popban). Ès nem, nem a Bts volt az egyik kpop banda akiket hallgattam. Blackpink volt az elsō akiktōl hallottam zenét, utàna Shinee-t is hallgattam. Ez volt 2017 nyaràn.
Utána október környèkèn hallottam elōször a BTS-rōl egyik baràtnōmtōl. Hát igen, elèggè ràm akarta erōszakolni a banda zenèit, èppen ezèrt voltam elõször úgy, hogy utàlom, inkàbb maradok Szabyestnèl, Blackpinknèl meg ezeknèl amiket amúgy hallgattam. Nem hatàrozta meg mèg akkor a zene az èletemet.Aztàn már úgy voltam hogy az egyik szàmuk nagyon megtetszett. Not today. Nem mondom hogy elsōre army lett belõlem, de szépen lassan már azon kaptam magam, hogy egy mv-t sokkal többször megnéztem. A nagy változás konkrétan arcon csapott.
Klisènek hangzik, de alakulóban volt egy kapcsolatom. Pàr hétig szórakozott velem a sràc aztàn nem hogy a kèpembe vágta volna, hogy "boccs de csak játèkszer voltàl". Neem neki hetekig vàratnia kellett avval hogy egyáltalàn visszaírjon. Szivem szerint ezt nem akartam volna leirni de ez is a törtènetem rèsze, hogy is lett belōlem army. Szóval miutàn közölte velem hogy nem akar tōlem semmit. (Nyilvàn messengeren mert mièrt is ne. Tökre korrekt volt csak èn voltam a szar xd)
Remèlem mindenki emlèkszik arra a rèszre a könyvemben hogy "Èpp egy Busanba tartó buszon ülök.
Egy hete?
Igen kb egy hete"
Na innen màr le is szūrhetitek mi is volt, csak nyilván nem Busanba ment😂. Azóta is csak rôhögök mikor visszaemlèkszem😂😂Tehàt gondolhatjátok mit csinàlhat egy kis 16 éves full idióta csaj. Depimód befele mert mièrt is lett volna több eszem te jó èg xdd
Mintha egy full màs csajról irnèk, magamra se ismerek.Lehet èn voltam a szar, lehet ō. ( Az èn emlèkezetemben ō marad a LUL* ès kèsz XDD)
Na miutàn hàla az ègnek ennek a tèmànak a vègère èrtem, kezdhetjük is a fontos dolgokkal, mivel innen kezdōdött minden. Annyira rààlltam a BTS-re, mint tàmasz (suliban az osztályom is rátett kurva sok lapàttal meg maga a suli), hogy már minden róluk szólt az èletemben, ès az hogy ez a srác meg a gimis osztàlyom kergetett bele ebbe, nem hiszem hogy egèszsèges volt. Közel sem. Mègis mikor megjelent Jungkook új szólója, az Euphoria, minden egyes hallgatàsnàl megnyugtatott. Mivel èn voltam az osztály kiközösitett diàkja, igy ràm fèrt.
Ez volt kèt ève.2 hónapon àt csak BTS-en èltem, aztàn jött a többi banda, èszre vettem hogy a Shinee-t màr a Bts elōtt is ismertem ès a Blackpinket meg hanyagoltam, mivel abban az idōben màr hanyagoltam a lànybandàkat.
Okè nem húzom tovàbb az idōt igy ugrunk egy kicsit az idōben.
Mikor a fandom rèsze lettem elōször tökre jól èreztem magam, ugyanaz az èrdeklōdèsi kör, jó arcok stb. Viszont ahogy telt az idō, egyre több olyan fannal talàlkoztam, akik nem hiszem hogy jó fènyt vetettek volna a fandomra ès ez már odàig fajult, ahol jelenleg is tart az egèsz. Ez most nem nektek szól. Nagyon örülök annak hogy ilyen aranyos olvasóim vannak, akik normàlis armyk. Ezt köszönöm nektek❤️ Ès azt is köszönöm hogy nem volt kiakadàs az miatt, mert nem csak BTS-rōl szól a könyvem. Viszont nem csak kpopperek olvassàk a ficimet, ennek is ôrülök. Innen is puszi Arisuu_Sama . ✨💛👻Na viszont amit akarok ezzel az egèsszel mondani és amièrt ezt elkezdtem, az az, hogy màr nem vagyok army. Ès nem is követem a bandát.
Igen. Gondolhatjátok... A sztorijaim nagy rèsze Bts tagokròl szól, viszont azèrt nem akartam abbahagyni, mert amit egyszer elkezdek, azt màr folytatni is szeretnèm. Ennek a könyvnek nem szabtam határidōt hogy meddig tervezem csinàlni. Ameddig èrdekel titeket ès ameddig ki nem ègek, addig folytatni szeretnèm.❤️
Nem gondolnàtok, de sokszor ti adtok erōt azzal, hogy a kommentjeiteket olvasom.🦋❤️Nem tudom hogy a fandomból való tàvozàsom azèrt volt-e mert leakartam zàrni a mùltamat, vagy a fandom miatt, esetleg a stilusváltàsuk miatt. Ez örök rejtèly marad ezek szerint.
Mindenesetre köszönöm annak a pàvagalambnak, különben nem lennèk most az, aki. Megerōsödtem az èvek alatt ès vègre àtlàtok a dolgokon. Anno ez nekem nem ment ès gyenge szar voltam aki azon is sirt hogy rossz jegyet kapott az iskolàban.
Sajnàlom hogy ennyire összeszedetlenre sikerûlt de egyszerūen nem tudtam mègis ezt hogyan fogalmazzam mind meg ès mit kell beleirnom esetleg mit nem.
Köszönöm ha eddig elolvastad✨💛
(Igen megtalàltam a megfelelō fandomo(ka)t szàmomra. Immàr 1 ève vagyok insomnia (Dreamcatcher fan) ès 4 hònapja honey10 (Up10tion fan) ès imàdom mind a srácokat/lànyokat ès a fandomokat❤️)
*Lul= fèrfinemiszerv hollandul
ESTÁS LEYENDO
Messenger idiótái
FanficKedves idetévedő. Készen állsz beleugrani a baromságok tengerébe? A rosszabbnál rosszabb poénokra? Ha igen, csapjunk is a J-Horseok közé, akarom mondani a lovak közé! Bts fanfictionnek indult, mára már bővült a kis csoport bőven😉 U.i: Fel lesz tün...