YETİŞKİN İÇERİKLİ BİR KİTAPTIR.Canlı yayınlarda hep bahsettiğim kitap. Yine kısa hikaye.
Başlangıç tarihlerinizi bırakabilirsiniz ♡
🦋
"Özledim..."
Dudaklarını çıplak omzumda hissettiğimde istemsizce huylandım. Kaslı kolu yavaşça karnıma dolandı ve bedenime arkadan daha sıkı bir şekilde sarıldı.
"Ömer..."
"Yavrum..." Sırtım çıplak bedenine değdiğinde yatakta daha da sıcaklamaya başladım. Geceliğimin ipini yavaşça omzumdan aşağı çekiştirdi. Kahverengi dalgaları saçlarımın arasında burnunu hissettiğimde kendimi ona bırakmaya karar verdim. Ben de onu özlemiştim. "Aklımdan çıktığın tek bir an yok."
"Öyle mi?" Boynumla omzum arasındaki oluğa kafasını sokup öpücüklerini dizmeye devam etti. "Bebek isteyen sendin..."
"Oğlumuzu seviyorum." Konuşurken dudakları daha çok tenime değdiğinde hızlı hızlı nefesler almaya başladım. Ömer'in eli karnımı okşamaya başladığında heyecanım katlanarak atıyordu. "Size aşığım ama karıma dokunamamak..."
Kollarında yavaşça ona doğru döndüğümde üstümüzdeki siyah çarşaf aşağı doğru kaydı. Ömer'in önüne düşen kumral saçlarına aşkla bakarken dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
"Çok mu özledin beni?"
"O büzülen dudaklarını ısırırım senin."
"Ömer..."
Gülüşüm yüzüme yayılırken kocam artık dayanamamış olmalı ki bir anda üzerime çıkıp geceliğimin ip askılarını daha çok aşağı çekiştirdi. Pijamasının üstünden kasıklarıma doğru bastırdığı erkekliği soluğumu kesmeye yetti. Ellerimi ensesine sarıp onu daha çok kendime çektim.
"Çok özledim... Çok fena."
Dudaklarını göğsüme yönlendireceği sırada ona engel oldum aceleyle.
"Hızlı olsun... Zaman kalırsa yavaş-"
Ömer zaten bunu bekliyormuş gibi elini kasıklarında duran pijamasına atıp aşağı çekiştirdi. Yakışıklılığı ve gücü karşısında sabırsızca beklerken aramızdaki boşluktan ona baktım. Aleti baksırından sıyrılır sıyrılmaz karnına uzandı.
Gözleri parlayarak bana bakarken adem elmasının üstüne küçük bir öpücük kondurdum. Elini bu sefer benim geceliğime doğru uzatmıştı ki korktuğumuz o ses duyuldu.
"Hayır..." dedim acıyla. "Ya hayır."
"Oğlum yarım saat daha uyu." dedi Ömer benden daha beter bir sesle. Telsizden gelen ses daha da şiddetlenirken devam edemeyeceğimizi ikimiz de biliyorduk. "Sen dur, ben bakarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK İHANET (KISA HİKAYE) (ASKIDA)
Short Story"Beni bulman lazım." "Bizi bulman lazım." "Lütfen sevgilim." "Sana ihtiyacım var." Başlangıç: 29 Haziran 2022 01.00 Yetişkin içerik!