³

8.7K 419 45
                                    

Napiyonuz lan.

Bana bir ilham perileri geliyor herşeyi yapabilirim.

Yemek yedikten sonra duş almak için odama çıktım.

Duştan çıkınca üstümü giyinmek için giyinme odama(!) Girdim.

Abi dolap diye bir şey varken neden fazladan oda yaparsın ki.

Şimdi bu koca odada baxer mı ariycam ya.

Yarın ilk işim eski evime gidip kıyafetlerimi alacağım.

Havluyu belime iyice sarıp eğildim bir çekmeceyi açıp baktım uzun yazılı, desenli çoraplar vardı.

Kapatıp başka bir çekmeceyi açtım bunda da hiç açılmamış atletler vardı.

Oflayip diğer çekmeceyi açtım.

Lan bir don ariyoz nereye koyabilirsiniz ki bu donları.

Sinirle çekmeceyi açtım içinde açılmamış baxerlar vardı.

Allah'ım sonunda.

Kendime siyah bir şort ve beyaz Nike tişört çıkardım dolaptan.

Üstümü giyip yatağa uzandım saat 11.30 olmuştu

Hava çok sıcak olduğu için saçımı kurutmamistim

Kapı çalınca yerimde dikleştim.

Olum benim annemle babam direk odaya dalarlardı bunlar kapıyı çalıyorlar.

"Gel" dedim saçımı düzeltirken.

İçeriye bio anne ve bio baba geldi.

"Oğlum, müsait misin?" Dedi bio anne.

"Evet, müsaitim gelebilirsiniz." Dedim.

Yanıma oturduklarında gerginlik vücudumu sarmıştı.

"Biz seninle bu karışma olayını konuşmaya gelmiştik." Dedi bio baba.

Kaşlarım çatıldı.

"evet, sizi dinliyorum" dedim

"sen aslında doğumda karışmamıştın." dedi bil baba.

Ha nasıl lan.

"nasıl yani" dedim.

"sen 5 yaşındayken biz ailecek bir pikniğe gidecektik biz yani annen baban, üçüzlerin aynı arabadaydik o günü dün gibi hatırlıyorum baban arabayı kullanıyordu bende yanında oturuyordum arkada da siz vardınız sen sağda Ceren ortada solda da Aren oturuyordu abilerinde başka bir araba ile geliyordu. Herşey çok güzel gidiyordu sonra Herşey bir anda oldu zaten bir araba senin oturduğun taraftan çok sert bir şekilde çarpmıştı bizim durumumuz pek ağır değildi ama senin durumun ağırdı hastaneye kaldırılınca senin ölüm haberini aldık. " gözlerinden yaşlar akmaya başlayınca devam edemedi bio anne.

" ikimiz de cesaret edemedik cesedi kontrol etmeye o yüzden bakmamıştık. O gün bir kaza daha olmuş 4 kişilik bir aile anne baba ve 14 yaşında ki kızları olay yerinde ölmüş 5 beş yaşındaki oğulları hastaneye kaldırılmış ama o da hastane de vefat etmiş işte orada bir karışıklık olmuş ölü olan çocuğu bizim çocuğumuz olarak gösterdiler yaşayan çocuğu yani seni de yetimhane ye bırakmışlar mecburen çünkü hiç kimse istememiş çocuğu sonrada zaten seni evlatlık almışlar. " diye devam etti bio baba.

Olum film gibi hayatım varmış amk.

" ben.. Ne diyeceğimi bilmiyorum. " dedim sessizce.

"bir şey demene gerek yok aslanım." dedi bio baba.

Oğuz Eren/Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin