Akşam yemeğinden sonra odama çıkıp hazırlanmaya başlamıştım. Çocuklarla dışarı çıkıcak içmeye gideceğiz.
Beyaz kısa kollu gömleğimi giyip altıma da krem rengi kot rengi şortumu giydim.
Diclenin yaptırdığı kolyemi takıp
Arasın bana doğum günü hediyesi olarak aldığı gümüş saati taktım.Parfümümü de sıkıp saçımı düzelttim aynadan son bir kez kendime baktım telefonumu cüzdanımı sigaramı da aldıktan sonra Aşağıya inmeye başladım.
Ozanı da davet edicektim ama o çoktan arkadaşlarıyla çıkmışti bende soramamistim.
Bio baba hala görevdeydi o yüzden bio anneye sorucaktim izin verir bence ya.
Avluya çıkınca bio anne ile ceren oturuyorlardi.
"vayy Oğuzcum çok yakışıklı olmuşsun" dedi ceren gülerek.
"teşekkür ederim cerencim sende öyle" dedim.
"ben arkadaşlarım ile dışarı çıkıcam da sizin için bir sorun olur mu?" dedim bio anneye doğru.
"yok, dikkat et yet-" bio annenin lafını ceren kesti.
"sorun var. Sende ozan da gidiyorsunuz bende gelmek istiyorum.." dedi homurdanarak.
"seni götürebilecegim bir yer değil yoksa getirirdim." dedim.
Bir şey demeyip surat astı.
"ben çıkıyorum o zaman bu gece de arkadaşımda kalırım büyük ihtimalle." diyip kapıya doğru yürüdüm
"Eren, nereye gidiyorsun?" diye bir ses duydum arkamı dönünce sesin sahibinin Doğan olduğunu anladım.
"arkadaşlarımla bulusucam" dedim
Doğan yanıma yanaklarımı sıktı.
"ya bıraksana" dedim ellerini tutarken.
Yanaklarımı bırakıp elini cebine attı cüzdanını açıp rastgele 200lük ve 100lük aldı bir kaç tane.
Parayı cebime sıkıştırırken konuştu "al bu parayı dansözlere falan takarsın." gözlerimi büyüterek ona baktım
"saçmalama ne dansöz'ü!" dedim.
Tam bir şey diyecekken dışarıdan korna sesi ve mertin bağırması duyuldu.
"hadi Eren!"
"hadi abim seni bekliyorlar bak" dedi ve beni dışarıya sürükledi.
.
.
."anne hadi gel ereni stolklayalim" dedi ceren annesine.
Araskilic: Dost 🖤🌹 @ogzernkzlc
Ogzernkzlc: kardeşim 🖤🌹
Mertekinn: ateşş 🔥🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oğuz Eren/Gerçek Ailem
Novela Juvenilgerçek ailem ama erkek versiyon. Bu anda hayatı tepetaklak olan Oğuz Eren bir takım önyargılı abileri ve üçüzleri ile ne yapacaktı? 18 olunca gidicek miydi? Okuyup görücez. 16.06.2022 ⚡⛅