Може би нещата се оправиха

875 73 1
                                    

Глава 5

* Гледна точка на Хайс*.....* все още на масата за обяд*

- Ще отида да се извиня на момичето както трябва. - казах и станах.
- Внимавай да не те отрежат отново, защото това ти стана вече навик. - извика ми Наш, докато се отдалечавах от масата.
Показах му среден пръст. Продължих по коридора и се качих в асансьора. Докато се качвах на горе мислих доста какво ще и кажа. Наистина бях наранил това момиче. Звънчето изпилка, което значи че вече трябва да слизам. Вратите плавно започнаха да се отварят. Изчаках ги докато не се отвориха напълно и излязох. Отидох пред нейната стая. Почуках. Чу се едно сухо " кой е".
- Мадисън, може ли да влезна?!
- Точно ти се махай.
- Моля те, нека поговорим. Пусни ме вътре.
Чух стъпки, които показваха че се приближава. Вратата се отвори толкова леко, само едното око и се виждаше. Личеше и че е плакала.
- Какво искаш? - промърмори.
- Да ти се извиня.
- Махай се. - тръгна да затваря вратата.
Спрях я.
- Моля те Мади пусни ме вътре.
Осъзна че скоро няма да си тръгна, затова отвори. Влезнах вътре. Погледнах я. Чак сега разбирам колко е красива. Хванах и двете и ръце. Погледнах я в очите.
- Съжелявам, толкова много съжелявам. Не съм целял да те излагам или нещо подобно. Просто си вършех работата.
- Работата ти е да разваляш живота на хората?
- Не, не, аз съм vine - ър. Правя клипове по няколко секунди и хората ги гледат. Смешни клипове.
- Добре, а защо точно мен. Имаше толкова по красиви момичета в ресторанта. Защо точно мен?
- Защото исках да си ти.
- Какво значи това?
- Красива си. - казах и я погледнах в очите. Пусна малко червено под тях. ( изчерви се)
- Виж, днеска с целия Magcon отиваме на един концерт.
- Можеш да пееш. - прекъсн ме.
- Не, не отиваме там. Запознаваме се с фенове, взимаме им снимки и автографи, искаш ли да дойдеш с мен.
- Ааа не. Ще се изложа още повече.
- Няма, ще бъдеш с мен. Обещавам, че който те обиди пред мен, ще съжелява.
- Не знам Хайс.
- Моля те. - все още държах ръцете и.
- Добре ще дойда.
Усмихнах се. Бях много доволен от отговора и. Целунах я по бузата.
- Ще те чакаме долу в 15:00.

Добре хора, толкова много се извинявам за забавянето на частта. И м/у знам че стана прекалено малка, но следващия път ще е по-голяма. ;)

Maybe You and I......or nahWhere stories live. Discover now