Drzwi

16 5 0
                                    


Oboje wyszliśmy z pomieszczenia przez tą samą ściane , przez którą ja przeszłam i zaczęliśmy iść na przód. Chłopak miał przy sobie tylko torbe podręczną , ale nie wiem co zbytnio w niej chowa. Nieco cicho było podczas naszej pordóży, a jedyne co było słychalne to irytujący szum z świetlówek , więc postanowiłam nieco rozluźnic atmosfere , mimo tego co nas spotkało.

T.I: więc...wspominałeś ,że jesteś strażnikiem. Jakim konkretnie?

Blueberry: jestem strażnikiem królewskim i pilnuje królową Toriel przed urazami.

T.I; ciekawe. Cóż ja jestem tylko gitarzystką.

Jego oczy od razu się zaświeciły.

Blueberry: serio?! Jesteś popularna? Wowzers!

Jego źrenicy zmieniły się w gwiazdki. Wyglądało to nawet słodko , więc się zaśmiałam.

T.I: nie jestem aż tak bardzo popularna , ale mam swoje grono fanów.

Blueberry: ale bym chciał usłyszeć jak ty grasz i śpiewasz

T.I: cóż , niestety obawiam się ,że to się nigdy nie uda.

Blueberry: oj nie bądź taka pesymistyczna! Moglibyśmy zrobić gitare

T.I: ooooobawiam się ,że się to nie uda.

Blueberry: w ogóle znam dwie osoby , które też grają na instrumentach.Alphys na pianinie oraz mój brat na puzonie. Fakt czasem mnie tym wkurza , ale dobrze sobie radzi.

Chodziliśmy rozmawiając ze sobą. Podczas rozmowy szum świetlówek był słabo słyszalny a moje trampki były całe mokre od przemoczonej wykładziny. Nie chce wiedzieć co to za ciecz.Nagle stanęłam.

T.I: em...Blue?

Chłopak odwrócił się do mnie będąc pare kroków przede mną.

Blueberry: huh?

T.I: nie wydaje ci się , że tam są jakieś drzwi?

Wskazałam na oddalone miejsce , gdzie były drzwi. Szkielet otworzył zdziwiony usta.

Blueberry: tutaj nie ma takich rzeczy... TO JEST WYJŚCIE?!

Wrzasnął po czym pobiegł , a ja za nim. Kiedy byliśmy przed drzwiami oboje spojrzeliśmy na siebie. Oboje położyliśmy ręcę na klamce i pchnęliśmy drzwi. Czy udało nam się wydostać , po tej wędrówce ,w miejscu , gdzie wszystkie korytarze wyglądają tak samo?

C.D.N

Odludna Miłość (Blueberry x Reader)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz