☕ 7 ☕ whatsapp

172 32 113
                                    

Yavaşça geriye çekildiğimizde dudağımı yalayıp yüzümü öne eğdim.

"Galiba bu biraz erken oldu?"

Tony gülerek kafasını salladığında yüzümü kaldırdım. "Erken ama güzel."

"Güzel." dedim tebessümle. "Tekrar yapılır."

"Yapalım o zaman."

Tony başparmağı ile işaret parmağının arasına çenemi alıp beni kendisine çekti. Dudaklarımız tekrar buluştuğunda bu sefer yumuşak değil daha sert öpüşüyorduk.

Beni yavaş yavaş geriye doğru götürmeye başladı. Bacağım yatağa çarptığında kendimi geriye bıraktım ve Tony de hızla yatağa çıkıp öpüşmeye devam etti.

Ellerimi onun saçlarının arasına soktum. Yumuşaklardı. Parmak uçlarımı uyuşturuyordu her teli.

Nefes almak için dudaklarımızı ayırdık. İkimizin de göğsü hızla kalkıp iniyordu.

"Senden hoşlandım." dedi Tony nefesini düzeltirken. "İlk dakikadan itibaren. O yağmurun altında gördüğüm andan beri."

Gülümseyerek elimi onun yanağına koydum ve okşamaya başladım. Gözlerini kapattığında dudaklarımızı buluşturacaktım ama ikimizin de telefonu aynı anda titredi.

Umursamadık, tekrardan birbirimize ulaşmaktı hedefimiz. Ama her kim mesaj atıyorsa oldukça ısrarcıydı.

"Gruptan geldi büyük ihtimalle."

Tony üstümden çekilip cebinden telefonunu çıkarttı. "Evet, bana mesaj atıyorlar."

Bucky Barnes

Merhaba dostum. Gruba hoş geldin 🖐🏻

Thor

Maça gelmek isteyen var mı?

Natasha Romanoff

İnsan en başta merhaba der

Wanda Maximoff

Selam Tonyyy!

Zamanla alışırsın mesajlara.

Tony Stark

Selam herkese

Mesajlar sorun değil. Samimi ortamları severim

Wanda Maximoff

Steve seninle beraber mi? Ona elbise fotoğrafı attım ama cevap vermedi bana

Steve Rogers

Wanda, ben göğüs dekoltesinden anlamam.

Natasha Romanoff

Görünüm olarak nasıl?

Steve Rogers

Gayet güzel.

Wanda Maximoff

Tony sen de bakar mısın? Baloda giyilir mi sence?

Galerimden Wanda'nın attığı elbiseleri açıp Tony'e gösterdim.

Tony Stark

Kırmızı olan sana, siyah olan Natasha'ya çok yakışır

Wanda Maximoff

Ben de öyle düşündüm!

Artık en yakın arkadaşım sensin 💖

Wanda Maximoff Çevrim Dışı

i wanna kiss your lips ꓃ steve+tonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin