3.Bölüm *ANI YAŞA*

725 93 26
                                    

Mutlimedia ; Arda ve Simay

Hayatımda hiçbir zaman yaptıklarımdan pişman olmadım. Sonuçları iyi veya kötü olsun farketmez, her şeyi soğukkanlılıkla karşılamaya çalıştım. Neyi, nerede, nasıl ve ne zaman canım isterse sonrasını düşünmeden yaptım, söyledim ve yaşadım.

Dolu dolu geçirdiğim 19 yılın ardından ,doğum günüme aylar kala, yine canımın istediğini yapıyorum. 2 saat öncesine kadar hiç görmediğim, hiç tanımadığım biriyle oturmuş film izliyorum. Anı yaşıyorum...

Önümde oturanların ayaklanmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım ve kendime geldim. Film bitmiş, mükemmel bir şarkı eşliğinde jenerik akıyordu. Kalabalığın arasından sıkış tepiş çıkmaktansa en son çıkmayı tercih ettiğimden yerimde oturmaya devam ettim ve ben müziği dinlerken Atlas kolumdan tutup beni kaldırmaya çalıştı. Ama ona engel oldum.

''Ilgın ne yapıyorsun ? Film bitti farkındasın değil mi ?'

Hadi canım! Film bitmiş görüyor musun ? Ben zaten anlamadım jeneriğin akmasından(!).

''Çekiştirmeyi bırakır mısın Atlas, müziği dinliyorum.''

Sesim sert çıkmış olacak ki tek kelime etmeden yanıma oturdu ve benimle birlikte müziği dinledi. Sonunda müzik bittiğinde salonda sadece ikimiz kalmıştık. Az önceki sert tavrımdan dolayı gerilen ortamı biraz olsun yumuşatmak için sohbet açmaya karar verdim.

''Beğendin mi ?''

Sorum karşısında dudakları kıvrıldı ve soruma soruyla cevap verdi.

''Filmi mi ? Müziği mi ?''

''Her ikisini de.''

''Film hakkındaki yorum yapmaya gerek yok bile. Her zamanki gibi MUHTEŞEM.'' deyip güldü. Onun bu haline ben de güldüm. Çünkü muhteşem derken bana doğru eğilmiş ve sanki gizemli bir şey anlatır gibi söylemişti.

''Peki ya müzik ? Onu nasıl buldun ?'' diye sordum.

''Güzeldi. Rahmetlinin anısına.''

Söylediği şeyle yüzüm asıldı. Kaşlarımı çatıp

''Rahmetli falan deyip hatırlatma hiç. Zaten serinin son filmi diye üzülüyorum'' dedim. Tek kaşını kaldırıp, dudaklarına çarpık bir gülüş yerleştirdi.

''Bakıyorum kızımız duygusal çıktı''

Atlas'ı dirseğimle hafif bir şeklide ittim ve

''Dalga geçme ya..'' deyip ben de güldüm.

Biz gülüşürken görevli başımızda belirdi.

''Beyefendi salonu kapattırmak istiyorsanız belli bir ücret ödemelisiniz.''

Atlas'a baktığımda yüzünde kararsız bir ifadeyle 'ne yapsak?' der gibi bana bakıyordu. Onun bu haline gözlerimi devirdim ve oturduğum koltuktan kalktım. Görevliye dönüp Atlas'ın yapması gereken konuşmayı yaptım.

''Kusura bakmayın, öyle oturup kaldık. Ama salonu kapatmak gibi bir durum yok.'' dedim ve yürümeye başladım. Atlas da arkamdan geliyordu. Omzumun üstünden eğildi ve kulağıma fısıldadı.

''Biraz eğlenseydik güzelim.'' Sözleriyle kan beynime sıçradı. Nöronlarım birbirine cephe aldı. Güneş patladı ve Işıl Dünyayı vurdu.

Hışımla arkamı döndüm. Utanmadan sırıtıyor bir de!! Gözlerimi kısıp ''Pislik'' diye tısladım.Benim bu halimi görünce ciddileşti.

''Tamam ya, sakin ol. Sadece şakaydı.''

''Bana eşek şakası yapma.'' dedim ve alışveriş merkezinin otoparkına doğru yürümeye başladım. Film başlamadan önce şoförümüz Uğur Abi'ye mesaj atıp, arabayı getirmesini söylemiştim. Ben otoparkın girişine geldiğimde Atlas arkamdan geliyor ve bana sesleniyordu.

BADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin