Bazen hayatınızda birine koşulsuz güvenmek istersiniz hani. Nerede, nasıl veya ne durumda olduğun önemli değildir. Sadece ''O'' yanında olsun yeter. Sevincini onunla paylaşırsan sanki daha mutlu olacak, hüznünü ona anlatırsan sanki bütün kötülük dağılacak gibi hissedersin. O'nunla konuştuğunda rahatlarsın, hayattaki bütün mutsuzluk ve umutsuzluklara veda edersin.Bazen de bu kişi hiç tanımadığın biri olur. Nedensizce güvenirsin. Çünkü bir yabancıyla olmak her zaman her zaman daha kolaydır. Bir yabancıya derdini anlatmak daha da rahatlatır insanı.'' Acaba benim hakkımda ne düşünür, beni kınar mı?'' derdine düşmessin. Ne derse, ne düşünürse senin umurunda olmaz. Bir daha ne zaman göreceksin ki?
Atlas Sancaktar da benim hayatımın yabancısıydı işte. Hiçbir şey düşünmeden, acaba demeden yaşadığımdı. Belki hayatımın ''O'' su olabilir diye düşündüğümdü.
Ama demek ki neymiş? Her sakallı dede değilmiş.
Atlas'la olan konuşmamızdan sonucu uğradığım şoktan sonra hemen oradan kaçmak istemiştim. Kaçmak ve şoku atlatmak. Ne demek bebeğimin annesi ? Kırk yıl düşünsem böyle bir şey aklıma gelmezdi. Hala inanamıyorum, şaka gibi geliyor. Bir kere o çiyandan anne mi olur ?
Bir buçuk saattir küvetteydim, her yerim buruş buruş olmuştu ama çıkamıyordum. Her zaman sıcak bir küvet bana iyi gelirdi ama bu sefer...
Ah bu cidden koydu.
Öyle bir hayal kırıklığı ki bu. Sanki Leyla Mecnun'u Ferhat ile aldattı. Sanki Anastasia Christian'ın parasını, pulunu çaldı kaçtı. Sanki Scott ile Stiles ayrıldı.
Şimdi ne yapacağım ben ? Atlas'la arkadaşlığımı sürdürecek miydim?
Niye sürdürmeyecekmişim canım. Hayır yani banane bebekleri varsa. Hiiçç. Arkadaşlığımı sürdürüm ama daha mesafeli olurum. Çoluklu çocuklu adam sonuçta.
Peki o zaman Barlas'la Ecem niye sevgiliydi ? Ay kesin Atlas ile Ecem evliydi de boşandı sonra da bu fingirdek Ecem boş duramadı tabi.
Allah'ım beynim yandı düşünmekten. Hemen banyodan çıktım ve üzerimi bile giyinmeden Simay'ı aradım.
Çalıyor...
Çalıyor...
Hala çalıyor...
Orodoğonoz koşo şo ondo tolofono covop voromoyor. Lotfon doho sonro tokror donoyon.
Allah seni bildiği gibi yapsın Simay. Burada en yakın arkadaşın, kız kardeşin şoklara giriyor sen telefonu açmıyorsun.
Hayır insanlar açmayacaksa o telefonu niye yanında taşıyor da? Taşıyorsan açacaksın. O kadar.
Simay'a tehdit kokan bir mesaj attıktan sonra pijamalarımı giyip, günün yorgunluğuyla kendimi yatağa attım.
Gönderilen: Simmy
Simay bu mesajı görünce hemen bize gel. Konuşmamız lazım. Eğer gelmezsen arkadaşlığımızı noktalarım.İki medeni insan gibi de ayrılmam. Çirkefleşirim ona göre.
******************************
''Ilgın, Ilgın uyansan ya!'' Derinlerden duyduğum bu sesin sahibi kesinlikle Simay'dı. Ancak hissettiğim hareketliliğe göre yalnız değildi. Aklıma biri geliyordu ama...
''Bence su dökelim.''
Ve ortaya attığı bu şahane(!) fikirle aklıma gelenin başıma geldiğine, ikinci kişinin Giray olduğuna kesin bir kanaat getirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADEM
Chick-LitIlgın ve Atlas... Onların tanışmaları , konuşmaları, gülmeleri... Her şey çok güzeldi. Ancak intikam ateşi henüz onları sarmadı. Geçmişin izleri, pişmanlıkları ve keşkeleri ; geleceğin mutluluğuna kara bulut gibi çökecek. Cezasını suçlu değil , mas...