Multimedia : ALPHA
''Hayvan gibi şi yapıyorsun ya !''
Artık gülmekten gözümden yaş gelmişti, ama yine de kahkahalarımın arasından konuşmaya çalıştım.
''Ne yapıyorum Atlas?''
''Şi.''
Allah'ım biri Atlas'ı durdursun.
''Ilgın gülme.''
Ben hala gülüyordum. Ama ne yapayım kendimi durduramıyorum.
''Ilgın gül-me.''
Tane tane söylediği kelimeden ve ses tonundan anladığım kadarıyla sinirleniyordu. Ama bu benim gülmemi engelledi mi? Tabi ki hayır.
''Ilgın sana gülme dedim!!''
Bağırmasıyla dudaklarımı birbirine bastırdım. Dudaklarımı bastırdım bastırmasına da kahkahamı içimde tutmakta zorlanıyordum ve bu nedenle çenem titriyordu.
Derin nefesler aldım ve biraz sakinleşince yüzüme sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yerleştirerek Atlas' a döndüm.
Dudaklarımı büzerek ''Sustum.'' dedim.
Atlas biraz daha sakinleşince ve tam 23 dakika bana yaptığımın ne kadar tehlikeli olduğuyla ilgili bir konuşma yaptıktan sonra vedalaştık ve arabalarımıza binip evlerimize gittik.
Yani... En azından ben öyle yaptım. Atlas'ta öyle yapmıştır dimi? O da eve gitmiştir.
Ya eve gitmediyse? Ya şimdi barlarda gelsin Natasha'lar , gitsin Anastasia'lar gibi bir durumda ise?
Aman! Bana ne be! Ne yapıyorsa yapsın. Genç adam sonuçta...
Yada yapmasın ya...
Gitsin evine güzelce uyusun. Ne işi var bu saatte barlarda?
********************
''Ilgın seni çok seviyorum.'' kulağıma fısıldadığı cümle ile gözlerimi açtım ve sevdiğim adamın gözlerine baktım. Bir okyanus misali masmavi gözlerine...
''Ben de seni çok seviyorum Jamie.'' Karından boşansan daha çok seveceğim diyemedim tabi.
''Asma suratını. En kısa zamanda boşanacağım Amelia'dan.''
İşte budur! O kadından boşanacak, sonra biz evleneceğiz ve ben Ilgın Dornan olacağım. Evet evet.
Birden aklıma dank eden düşünce ile kaşlarım çatıldı.
''Jamie sen nasıl türkçe konuşuyorsun aşkım.'' diye sordum. Sorumu sormamla beraber önümüzdeki denizin kabarıp bizi içine alması bir oldu.
Gözlerimi açtığımda odamdaydım.
Arka fondan gelen iğrenç kahkaha ve üstümdeki ıslaklık olayları kavramamı sağladı.
Yine rüyaydı. Ve yine benim aptal kardeşim kendisinden tekrar tekrar nefret etmemi sağlayan şeyi yapmış , üstüme su dökerek uyandırmıştı.
''Giraaayyy!!!!!''
Yüzsüzce sırıttı.
''Günaydın ablacığım.'' Derin bir nefes aldım. Sakin ol Ilgın. Kardeşin o senin.
''Ne istiyorsun Giray?''
''Geçen gün istediğim şeyi.''
Geçen gün ne istedi ki bu benden? Soru sorarcasına göz kırptım. Ellerini iki yana açarak cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADEM
ChickLitIlgın ve Atlas... Onların tanışmaları , konuşmaları, gülmeleri... Her şey çok güzeldi. Ancak intikam ateşi henüz onları sarmadı. Geçmişin izleri, pişmanlıkları ve keşkeleri ; geleceğin mutluluğuna kara bulut gibi çökecek. Cezasını suçlu değil , mas...