Gelmemeyi sen anlat gidememeyi ben. Adil olur bu sefer hayat belki he? ne dersin? Gelmekte gitmekte zordur ya hani anlatalım bakalım hikayemizi söylesinler bize gerçekleri. Kim daha çok üzmüş? kim daha çok sevmiş?
Biliyor musun seni sevmiyorum sana aşık değilim zar zor vazgeçtim senden ama aklımdan çıkmıyorsun niye? niye ya? niye? nasıl sevdirdin kendini bu kadar? nasıl yüreğim kandı sana bu kadar? Biliyor musun çok aptalmışım ya da çok aşık.. ya sen bana neler yaptın ben seni yine sevdim. Sen bana neler neler dedin ben seni, senin haberin yokken defalarca yine affettim.
Özlemiyormuşsun beni duymuyor muyum?
Özlemiyorsun beni anlıyorum. Hissediyorum da zaten. Ama söyleme işte söyleme ki ben güçlü dura bileyim. Ayaklarım yere basmadan da kendimi dimdik tutabileyim.
Hani sen o kalpsizlerden olamazdın?
Neden şimdi ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda? Ne değişti? Ne değişti de sen böyle oldun? Hani çok seviyordun? hani hiç bırakmayacaktın? hani iyi ki vardım? Nasıl benden nefret etmeyi başardın?
Ama biliyor musun hiç özlemiyorum derken bile özlüyorum..
Nasıl yapıyorsun? nasıl benden başkasıyla gülmeyi beceriyorsun? nasıl mutlu olabiliyorsun benden başkasıyla? nasıl elini tutuyorsun? nasıl öpüyorsun? nasıl sarılıyorsun? nasıl belini tutuyorsun? nasıl bana dediğin şeyleri ona da diye biliyorsun? Biliyor musun ben kimsenin bana ONU demesine izin vermedim. vermemde. Kimseyle gülmem seninle güldüğüm gibi, kimseyle mutlu olamam senin gibi, başkası elimi tutamaz senin tuttuğun gibi, başkası öpemez senin öptüğün dudaklarımı, başkası sarılamaz senin sarıldığın gibi bedenime, Ve son kez yine başkası tutamaz senin tuttuğun belimi..
*Seni sevmiyorum ama seni istiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhlarımız Konuşsun
PoetryZaman izimizi, ikimizi siler mi? Bu bitmiş masalı okurken dinleyebileceğiniz şarkılar Yeniden-Soner Avcu Unutamadım-Müslüm Gürses Son durağın-Kahraman deniz Çatı katı-Gökhan Türkmen Tükeneceğiz-Sezen Aksu...