Sensizken sensiz kalmak

3 0 0
                                    

Nasılsın sevgilim? Uzun zamandır konuşamıyoruz seninle.
Çok özledim seni yüzüne hasret kaldım görmeye görmeye..
Hani çabuk geçerdi zaman? Bir bana mı hızlı geçmiyor şu zaman.
Doğum gününde yaklaşıyor.
Tedirginim iyice. Kutlamak istemiyorum aslında. Ama kutlamayı oldukça fazla istiyorum.
Beni istemiyorsun ve bunu oldukça açık söylüyorsun. Ama kimin umurunda benim duygularım.
Seni yemin ederim ki çok severdim ki seviyordum da zaten.
Sırf o kızlar kadar zayıf olmadığım için belki veya da o kızlar benden güzel diye istemedin beni bilemiyorum.
Ama ben hala her gece seni diyorum.
Doğum günümde beni aldattığını öğrendiğimde bil seni diledim ben.
Yeni yıla girerken yine seni istedim ben.
Kalbim senin için atmaya başladığından beri her zaman ilk seçeneğim sen oldun.
Gerçi seçenekte değilsin sen benim için. Benim gönlümde var olduğun sürece rakibin olamaz senin.
Bir alo desen bir selam yazsan yeter bana.
Tamam sevmiyorsun zaten bunu biliyoruz. Ama neden sevmeyi denemiyorsun?
Gerçekten bak gerçekten seversin beni. Seni çok seviyorum Ve sana yemin ederim ki Bir gün sana bir şey olsa( Allah korusun) ben seni yine severim sevgilim gelir mezarında sabahlar yanından ayrılmam. Sensiz geçirdiğim her günün intikamını alırım bu dünyadan.
Ama yine sensiz olurum.
Ne kokunu alır nede sesini duyar bu kulaklar.
En büyük korkum sensizken sensiz kalmak Allah'ım lütfen bu acıyı hiç kimseye yaşatmayın...

Ruhlarımız KonuşsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin