Keyifli okumalar dilerim.🤎
Bazı adamlar, incitmeden sevemezdi..
Kırardı, dökerdi, yangınlar bırakırdı arkalarında..
Bazı adamlarsa, tüm geçmişi unutturur, parmak uçlarından öperdi..
Bölüm Şiiri: Cemal SÜREYA- Bazı Adamlar.Şakaklarımdan süzülen ter damlasını hissettiğimde rahatsızlık içinde gözlerimi kırpıştırdım. Bütün vücudumun yapış yapış olmasının yanı sıra boynumda baş gösteren ağrı yüzümü buruşturmama sebep oldu. Başım, yastık olamayacak kadar sert ve belirli aralıklarla yükselip alçalan bir şeyin üstündeydi.
Bedenimin su içinde kaldığını hissediyordum. Huysuzluk dolu bir homurtu çıkarttığımda aklıma gelen düşünceyle yatakta bir hışımla geriye kaçtım. Kocaman açılmış gözlerimle sırt üstü yatan Avir'e bakakaldığımda içimden kendime küfretmemek için zor duruyordum. Ben resmen uyurken Avir'e koala gibi yapışmıştım!
İçimden aptallığıma küfürler yardırarak yataktan kalktım, koşarak banyoya kaçtım. Alev almış yüzüme elimle yelpaze yapıp, banyoda volta atmaya başladım. Utanç içinde yüzüme su çarparken onun hâlâ uyuyor ve bu halimizi görmemiş olmasına şükrediyordum.
Aradan geçen birkaç dakikanın ardından sessiz adımlarla banyodan, giyinme odasına geçtim. Üzerime şifon, v yaka tiril tiril belden bağlamalı krem, yeşil ve turuncu çiçekli diz altımda biten elbisemi giyip, saçlarıma da at kuyruğu şeklin de yapıp odadan kaçarcasına çıktım.
Erken saatte kalktığım için ortalarda kimsecikler görünmüyordu. Ben de biraz damda oturmaya karar verdim. Yönümü bir üst kata çevirdiğimde, merdivenleri tırmanmaya başladım. Hava daha yeni yeni aydınlanıyordu o yüzden yüksekten bakınca ortaya muazzam bir manzara çıkacaktı. Bunun düşüncesiyle adımlarımı biraz daha hızlandırdığımda dama ulaştım. Yerde bulunan sedirlere ilerlediğimde elinde sigarasıyla dertli dertli oturan Evdal'i gördüm. Adımlarım duraksadığında, gölgemin üzerine düşmesi sebebiyle kafasını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A'MAR GİRDABI (BERDEL)
ActionBaşlama Tarihi: 21.11.20 Yayımlama Tarihi: 03.01.21 Zaman acımasızdı. Tutmak istesen tutamaz, durdurmak istesen durduramazdın. Yelkovanın akrebi her geçişinde tek düşündüğüm ne yapacağımdı. İçeride ölüm fermanım imzalanıyordu, benim elimden ise b...