Hned jak jsem sešla ze schodů tak se na mě a Andyho přilepily pohledy všech přihlížejících nacházejících se v obýváku a kuchyni. Hned se přiřítil Jinxx a začal: "Tak a teď mi vysvětlete proč jste se líbali a z jakého důvodu?!" "Andyy!" zašeptala jsem směrem na Andyho. "Anoo..." "Řekneme mu tu naší "minulost"?" zeptala jsem se ho. "Jo, on by to jinak nepochopil." odpověděl mi Andy. "Takže, nejdřív ti řeknu jeden zajímavý fakt. Znám se všemi dýl než ty, o dost dýl něž ty." "A s Andym nejdýl. Víš jak jsem byla půl roku pryč?" "Jo jo vím." řekl Jinxx. "Tak jsem byla ve městě kde bydlel Andy a byla jsem s ním, měla jsem s ním vážnější vztah jenže jsem pak musela jet domů a museli jsme se rozejít. No a dneska to dopadlo jak to dopadlo." řekla jsem s úsměvem a chytla Andy jemně za ruku a on mi jí pevně stisknul. "No... OK no myslim že s tímhle už nic neudělám ale, jsem rád že nejsi třeba s Ashem." řekne se smíchem Jinxx. "Co proti mě máš?!" vykřikne Ash. "Upřímně, všichni víme jak to máš s holkama."řekl CC. "Nojo, nojo." odpověděl Ash. "Takže jsme se všichni uklidnili?" zeptám se pobaveně. "Hmmf..." řekne nabručeně Ash. "Tak ajdeme se podívat na Batmana a žrát Nuttelu!" vykřikla jsem a hnala se do kuchně pro Nuttelu. "CC! Kde máš Nuttelu?!" zakřičím na chudáka CCho. "V tajný poličce!" křikne na mě zpět. Ha, díky tomu že jsem s ním jeden čas bydle tak vím kde má tajný poličky, ve stropě! "Andyyy, potřebuju tvojí pomoc!" zašeptala jsem protože stál vedle mě. "Jo jasně. co potřebuješ?" zašeptal nazpět. "Aby jsi mně vyzvedl ke stropu." řekla jsem zcela vážně a schytala jsem za to naprosto nechápavý pohled Andyho. "CC tam má tajnou poličku." řekla jsem potichu a Andy mě okamžitě vyzvedl ke stropu a já začala na hmatávat otevírací čudlík. "Tady je!!!" vykřikla jsem a zmáčkla ho. Hned se vysunuly poličky plné Nuttely a různých sladkostí. Okamžitě jsem vytáhla šest Nuttel a zmáčkla čudlík načež se poličky zase zasunuly. "Klucii! Mám CCho Nuttelu!" křikla jsem do obýváku. "J-jak jsi je našla?" zeptal se mě vyděšeně CC. "Stačí u tebe měsíc bydlet a vím vše." řekla jsem a zákeřně se usmála. "Pane bože, já na to zapomněl." plácnul se do čela CC a vzal si ode mě jednu Nuttelu a šel si pro lžičku. Já rozdal Nuttely a lžičky ostatním a šla vyhrabat DVD Batmana. "Tu si Batmane, tu sa schováváš!" vykřikla jsem když jsem našla hozeného za stolkem pod televizí. Všichni chytli záchvat smíchu a já na ně jen vyplázla jazyk a dala DVD do přehrávače. Po tom jak se spustil film tak jsem si chtěla jít sednout ale nikde nebylo místo. Šla jsem si sednout na Andyho a myslím že podle jeho Temného rytíře mu to nevadilo. "Andy tvůj Temný rytíř mě tlačí." zašeptala jsem pobaveně Andymu. "Já za to nemůžu a hlavně jsi strašně sexy." zašeptal mi nazpět Andy a dlouze mě políbil a já spolupracovala. "Eh, kluci myslím že my půjdeme nahoru." řekl naoko unaveně Andy a já jen přikývnu. Andy mě vzal mě do náruče a nesl mě do jeho pokoje kde rychle zavřel dveře a přišpendlil mě na ně svýma rukama a polibkama. Pak mě dovedl k posteli pod neustálími přívaly polibků. A pomalu mě začal svlíkat a já jeho také. Nakonec jsme skončili nazí a myslím že víte jak to dopadlo.
Dnes trocho kratší kapitola a nechci vydírat ale komentář na vote by potěšily. Tak u další kapitoly šaaau!
YOU ARE READING
Jinxx's sister
FanfictionJmenuji se Elizabeth Sarah Ferguson a ano jsem sestra Jinxxe z BVB. Je mi 20 let. Jsem nejslavnější youtuberka z oboru hraní her. A mám kapelu, která se jmenuje Fallen Angels a já v ní zpívám. 1. kapitola- 25.dubna 2015