Hned se přiřítili kluci a za nimi uražená Steph. "Co je Steph?" zeptala jsem se jí. "Sem snad kluk, že voláš kluci?!" zeptala se mě naštvaně. "Eh, ne?"řekla jsem rozpačitě. "No tak vidíš a co si nám chtěla ukázat?" zeptala se se zájmem Steph. "Teflonku!" vykřikla jsem. "No ty vole! Tak tebe sem neviděla pěkně dlouho!" zasmála se Steph. "No to teda!" odpověděla jí Tefi. "Hele nepudem nakupovat? Našla sem obchod s Batman věcma?" zeptala jsem se jich a podívala sem se na Andyho. Jemu zářili oči neskrývaným nadšením a jeho ústa byla vytvarována do toho úžasného úsměvu. "Můžu jet s váma?" zeptal se hned. "Ehm.. jo budeš řídit..." podívala jsem se na něj podezřívavě. "Samozřejmě!" usmál se na mě.
*V obchodě*
"Tak Andy tady je oddělení s Batmanem a já jdu trocho jinam ok?" zeptala jsem se ho jak dítěte. "Tak 1. nejsem dítě a za 2. kam jdeš?" zeptal se mě zase on. "Do oddělení s Wolverinem..." řekla sem tiše. "Ty jsi zradila Batmana!" vykřikla Andy. "Ne... jenom tam maj rukapice s čepelema jaký má Wolverine a já takovýhle věci sbíram. a za chvíli jsem tady." řekla jsem, dala mu pusu na tvář a šla přes celý obchod pro ty rukavice. Když jsem tam došla hned sem je viděla a dala je do košíku. Pomalu jsem přišla k oddělení s Batmanem a viděla Andyho s maskou jak fotí selfie. "Hej Batmane! Podívej co mam!" zakřičela jsem na něj a nandala si rukavice. "Hustý! Tobě krutopřísně sluší!" hvízdnul Andy ještě s maskou. "Jo tobě ta maska taky. Musíme najít Steph tipuju že bude u Hulka." řekla jsem Andymu a šla hledat Steph. A jak jsem říkala byla u Hulka a prohlížela si plakáty. "Steph něco si vyber a jdeme.!" křikla jsem na ní. Vzala si jeden náhodný plakát a běžela ke kase a já s Andy sme poklusávali za ní.
*O 10 min. později (velká fronta XD ) *
Zrovna jsme šli okolo pár menších obchůdků když jsem tam uviděla longboardy. "No ty vole! Co oni neudělaj!" vykřikla jsem když sem tam uviděla jeden se znakem Nirvany. "Ale upřímně ten chci když jsem ten svůj zapomněla u mámy a tam už ani nepáchnu.." zamyslela jsem se a šla si ho koupit. K autu jsem už dojela na longu.
*Doma*
"Tak Steph už nejsi uražená?" zeptala sem se jí a jedla zmrzlinu protože bylo strašný vedro. "Už jenom trošku ale když mi zazpíváš nebudu už vůbec." zákeřně se na mě usmála. "Dobře jakou chceš?" zeptala jsem se jí. "Wolf." usmála jsem se na mě. Vzala jsem kytaru a začala zpívat:
Dead and gone I'm dying now I'm running away Because I'm dying now
The Wolf walks for me I'm afraid now And I'm dying now I'm afraid for dead
YOU ARE READING
Jinxx's sister
FanfictionJmenuji se Elizabeth Sarah Ferguson a ano jsem sestra Jinxxe z BVB. Je mi 20 let. Jsem nejslavnější youtuberka z oboru hraní her. A mám kapelu, která se jmenuje Fallen Angels a já v ní zpívám. 1. kapitola- 25.dubna 2015