11. Prstýnek? Zásnubní?

822 45 7
                                    

Po chvíli nám došel dech a já se na něj zářivě usmála. "Neřekneme jim už že jsme zasnoubený?" zeptala jsem se ho. "Jo mohly by jsme." řekl Andy a vstal. Sešli jsme dolů a jak jsem viděla všichni byli nasáčkovaní v obýváku. "Haló vy tam!" křikla jsem na obsazenstvo a koukla na Andyho pohledem 'nech to na mě'. "Tak a teď schválně jestli si všemnete něčeho neobvyklého na mě." řekla jsem a usmála se na ně. "Ehm, nevim?" řekl Ansel, který seděla přede mnou na zemi. "Špatná odpověď." zasmála jsem se. "Co to máš za divnou věc na prstě?" zeptal se brácha. "Správná odpověď." usmála jsem se na něj. "Díky a co to je?" zeptal se znova. "Ehm. Prstýnek? Zásnubní?" odpověděla jsem otázkou. "COŽE? Zásnubní?" vykřikl překvapeně Jinxx. "Jo?" řekla jsem. "Tak to jste do toho rychle praštili." zhodnotil situaci Mike. "Ani ne." odpověděl mu bezstarostně Andy a podíval se na šokovaného Jinxxe. "Ty se fakt divíš Jinxxi? Ty si to nečekal?" zeptal se pobaveně Andy. "Ne to jsem fakt nečekal." řekl uraženě bráška a zamračil se. "Tak si z toho nic nedělej. Svatba bude až za hodně dlouho." zasmála jsem se. Andy se na mě zamračil a zeptal se: "Jak jako za hodně dlouho?" "Okey, tak jenom za dlouho." protočila jsem očima. "Né, za dlouho ale za měsíc! Musíš se narvat do svatebních šatů!" nervil se Biersack. "Ty si horší než já! Okey tak za měsíc..." kroutila jsem hlavou. "Hodná holka." uculil se na mě Andy a posadil si mě na klín. "Nezajdeme někam?" zeptal se Jake. "Jo klidně." usmála jsem se. "Lidi mě se nikam nechce." zamumlala Stephi. "Jo mě taky ne." dodal rychle Ash. "Dobře. Zbytek teda jde?" zeptala jsem se. "Jop." přitakali hromadně a odešli do svých pokojů se převlíct.

*Pohled Steph*

Zůstala jsem v obýváku a přemýšlela co by se dnes ještě stát. A víte co je zajímavý? Že Ash taky nikam nejde. Od chvíle kdy jsem ho poprvé spatřila tak se mi líbil. Teď záleží na tom jestli jsem se líbila i já jemu. Za chvíli přišel Ash s colou a popcornem v ruce. "Uděláme si filmovej večer." prohlásil a dřepnul si vedle mě. "Na co se budeme dívat?" zeptala jsem se a Ash zapnul Šmouly. "Vyhovuje?" zašklebil se. "Jasně!" kývla jsem a nenápadně se k němu přitulila. "Máš na něco chuť?" zeptala jsem se ho asi v půlce filmu. "Na tebe..." zašeptal a přitiskl se na mé rty. OMFG! Ashley Purdy mě líbá! Opatrně mě posunul pod sebe a já zůstala přišpendlená ke gauči. Začala jsem mu jezdit rukama po těle a plně jsem si to užívala. Už mě štvalo to jeho černé tílko a tak jsem mu ho sundala. Ó můj bože! Ty jeho tetování! Začala jsem prstem obtahovat tetování OUTLAW a fascinovaně jsem na něj zírala. "Co tak koukáš?" zasmál se Ash. "Nekoukám..." zašeptala jsem v odpověď a znovu ho políbila. Přejel mi jazykem přes spodní ret a já pootevřela ústa. Vplul mi jazykem do pusy a začala 3. světová. Překotně mi začal sundávat tričko a pral se se zapínáním podprsenky. Trochu jsem se nadzvedla aby ten boj měl lehčí. Do pár vteřin byla podprsenka dole. Zrudla jsem studem snad až na prdeli. Ash se jen pousmál a pokračoval ve zbavování mě oblečení. Sundal mi rifle a za nimi hned šly kalhotky. Přejela jsem ho kritickým okem a začala mu sundavat džíny a s nimi i boxerky. Tak jestli se tohle do mě vejde tak to bude zázrak. Lehce mě kousnul do rtu a zašeptal: "Připravená?" a nandal si ochranu, kteru nejspíš od někud vykouzlil. Němě jsem přikývla a uvolnila se. Ash mě zase začal vášnivě líbat a pomalu to do mě zasouval. Když byl celý ve mě tak jsem potichu zasyčela. "To bude v pořádku..." zašeptal Ashley a začal se ve mě pohybovat. Za chvíli jsme spolu vzdychaly při nadcházejícím orgazmu. "Aghh!" vykřikl Ash a svalil se vedle mě na gauč. Najednou jsme slyšeli otevřít dveře a dovnitř se nahrnulo to stádo slonů.


Zdravím! Takže po 150-ti letech jsem zpět i s novou kapitolou! * je na sebe hrdá* Mám na vás prosbu. Protože je vás už docela dost co mě sledujete tak bych chtěla nějaký "název" jak bych vám mohla říkat xD a mimo to prosííím komentujte xD

Šaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!


Jinxx's sisterWhere stories live. Discover now