10. Rohlík v ledničce

816 54 14
                                    

Ráno jsem se vzbudila dokonale odpočatá. Vedle mě něco chrápalo. Já se otočila po zvuku a spatřila Andyho který, chrápal a z úst mu tekla slina. Tak to si musím vyfotit. Vytáhla jsem mobil zpod oblečení a najela na foťák. "Úsměv Andy." zašeptala jsem a vyfotila ho. To se fanynky pomějou. Začala jsem se nad tou myšlenkou neovladatelně smát a tím jsem probudila Andyho. "Zlato to se musíš smát tahle brzo?" zabručel nesmyslně Andy a podíval se na mobil. "Aha ono je 11 dopoledne." zasmál se a zlomyslně se na mně podíval. "Tak a za tohle probuzení si zasloužíš trest." ušklíbl se a začal se ke mně na posteli přibližovat. "Co máš v plánu?" zeptala jsem se ho tónem za který by se ani Sherlock Holmes nemusel stydět a propálila pohledem. "Uvidíš..." a začal mě lochtat.

Po Andyho lechtacím manévru jsem sešla dolů kde bylo rušno jak na Václaváku (ano byla jsem v ČR ale, to je na jindy). "Zdravím všechny idioty v tomhle domě!" křikla jsem. "Což jsou v podstatě všichni..." dodala jsem si pro sebe. Podvědomě jsem šla do kuchyně a pořád myslela na včerejšek. V tom jsem si vzpomněla na tu fotku z rána. Vytáhla mobil z kapsy a najela na instagram. Přidala jsem tam tu fotku s popisem:  Nejenže to chrápe onomu teče i slina...! s AndyBVB.  Pak to dala ještě na Fb a twitter. Asi do minuty mi začaly přicházet upozornění. No tak jestli si toho nevšimne tak budu za1. v suchu a za 2. on je slepej, hluchej a bůh ví co ještě. Když už jsem byla v té kuchyni tak jsem se šla podívat do ledničky. "Jogurt, jogurt, jogurt, jogurt, zase jogurt." mumlala jsem si pro sebe.  "Kurňa kam dali zase to mlíko!"vztekala jsem se. "Počkat, počkat! Co dělá v ledničce rohlík?" podívala jsem se na rohlík který, byl vedle mého čokoládového mléka. "CC! Pojď sem!" zakřičela jsem do vily. CC hned přiběhl a tázavě se na mě podíval. "Vysvětli mi co dělá ten rohlík v ledničce?" zeptala jsem se ho podezíravě. "Já myslel že, se rohlíky dávají do ledničky. Ale asi ne co?" odpoví mi zvesela CC. "Tak CC a proto vyhynuli mamuti. Dávali totiž rohlíky do ledničky a jestli chceš taky vyhynout tak je tam dávej zvesela dál." řekla jsem inteligentně. "Hmmm... Dobře a kam je mám dávat?" zeptal se zamyšleně.   "Do šuplíku." odpověděla jsem znovu inteligentně. "Ok." a dal ten rohlík k nožům. Já si vzala spokojeně mlíko a dál se o rohlík nestarala. "Elizabeth! Cos to provedla!" slyšela jsem ječet Andyho z koupelny. "Já nic!" zaječela jsem zpátky. "Já tě zabiju! Máš 3 vteřiny náskok!" slyšela jsem ho ještě jednou zaječet ale, to už jsem běžela okolo CCho který, mě chytil a čekal než tam Andy přiběhne. Už jsem ho slyšela v obýváku takže jsem jen čekala než si mě převezme od CCho. Andy byl v mžiku v kuchyni a už si mě bral do náruče. "To si to opravdu musela dát na všechny sociální sítě? Co si o mě fanoušci pomyslí?" zašeptal mi se zlověstným nádechem v hlase Andy. "Eh. Že jsi roztomilej?" zeptala jsem se potichu zatímco Andy otvíral dveře od pokoje a pak je nohou za námi zabouchl. Opatrně mě položil na postel vedle mě. "Víš, hodně fanynek o mě a o klucích říká že, jsme se změnili a že, kvůli tomu nás přestaly poslouchat. Neskutečně mě to mrzí a pak šílim ikvůli takovýhle blbosti. Promiň." podíval se na mě omluvně Andy. "Omluva přijata a řeknu ti jedno - tohle nejsou pravé fanynky protože, pravá fanynka zůstane dokud se nerozpadnete a ještě dýl." usmála jsem se na něj. "Dobře, budu to mít na paměti." odpověděl mi a začal mě vášnivě líbat.

Takže ahoj! Jo usekla jsem to úžasně! *Je na sebe patřičně hrdá* Tohle je úžasná 10. kapitola tak doufám že, jste si jí užili.

Tak a teď to velmi důležité! Vše nej k narozeninám Andy! Tahle kapitola je pro tebe! Užil sis jí doufám? A promiň že, jsem nebyla na sd... Můžem klidně pokecat tady na Wtt nebo ještě na sd... Takže ještě jednou vše nejlepší! A Šaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau! 

P.S: Musim to věnovat přes tvojí ségru xD

Jinxx's sisterWhere stories live. Discover now