"Hej ségra co budem dělat teď?" zeptal se mě Jinxx. "Nom... asi budem ležet brachiosauře." zasmála jsem se. "Brachiosauře?! Děláš si ze mě prdel?!" řekl lehce naštvaně brácha. "No a? Mě to baví ti takhle říkat." řekla jsem vzpurně. "Ty se nikdy nezměníš viď?" zeptal se mě s povzdechem brácha. "Ne, to opravdu ne."odpověděla jsem mu s úsměvem. "Stává se." řekl již s úsměvem Jinxx. "No jo no." zasmála jsem se a otočila na Andyho, který na mě koukal s otevřenou pusou. "Co tak koukáš?" zeptala jsem se ho. "To není možný, že jsi to zpívala ty!" řekl mi udiveně Andy. "Ehm... zpívala jsem to já. Kdo jinej by to asi zpíval? Počkat... počkat ty jsi mě nikdy ještě neslyšel zpívat?" "No slyšel, ale to jsi byla ještě mladší a měla jsi jiný hlas a pamatuji si, že jsem tě učil screamovat!" vykřikl nakonec Andy. "Tak přece místo mozku, nemáš z kouření kostku!" ušklíbla jsem se a Andy se urazil. "Andyyy! Já to tak nemyslela!" řekla jsem mu smutným hlasem. "Určitě myslela!" oponoval mi Andy. "Notáák Andýýý promííň!" teď jsem už doopravdy škemrala. "Dobře ale půjdeš se mnou do kina." řekl Andy, a v očích se mu nebezpečně zablesklo. "Dobře." řekla jsem opatrně s pocitem, že jsem se upsala Ďáblu. Andy po mém souhlasu hned začal něco datlovat do jeho telefonu. "Tak co teda budeme dělat?" zeptala jsem se, a v tu chvíli mi začal zvonit mobil. "Eh, tak já jdu volat. Vy si dělej co chcete." řekla jsem jim a zvedla hovor.
"Prosím?"
"Čauu El!" ozvalo se sborově.
"Co se děje kluci?"
"Ehm... Manžer BVB nám nabídl jestli jim nechceme dělat předskokany na turné, a my to přijali." úplně jsem viděla, jak se nevině uculují.
"Tak to je super! Přijeďte! Mohli by jste tu být do turné, ať se líp poznáte!" řekla jsem nadšeně."Ok tak mi jedem!" řekli a típli mi to.
*O 1h. později*
Domem se rozezněl zvonek. "Kurva kdo otravuje v 8 večer!" vykřikl Jinxx od televize. "To je asi zbytek mí skupiny!" křikla jsem zpět. Otevřela jsem dveře a v tom se na mě všichni nahrnuli. "Kurňa to musíte být všude jako stádo slonů?!" okřikla jsem je. "Eh, jo?" odpověděl mi Connor. "Achjo..." povzdychla jsem si. "Tak pojďte, představím vás klukům, Steph a Tefi která tady pořád oxiduje." řekla jsem jim a vláčela je do obýváku. "Hej lemry, jdu vám někoho představit!" křikla jsem na ně, čímž jsem je vyrušila od sledování My little pony. Všichni co ještě nestáli si stoupli a začali si prohlížet nově příchozí, kteří byli pod takovým náporem pohledů značně nesví. "Takže začnu zleva. Tohle je Connor a hraje na baskytaru, toto Mike a hraje na bubny a totok Dennis s Anselem, kteří hrajou na kytaru." Namáhavě jsem je představila. "No nás asi znáte že?" ujal se slova Andy, který "pracně" vzhlédl od telefonu a objal mě zezadu. (Doufám že nejsem úchylák sama, ale u toho "zezadu" si představila něco jinýho.) "Zlato, už jsem vybral film, tak v devět dole, dobře?" pošeptal mi Andy do ucha a šel si sednout ke klukům. Já mezitím vystřelila nahoru a začala se líčit a vše potřebné. Než jsem se nalíčila a vybrala si oblečení (viz. media(pokud se zobrazí..)), které jsem si následně oblékla, bylo 8:55. "Kurva málem jsem to nestihla." řekla jsem si a sešla rychlým krokem ze schodů. Vešla jsem před dveře a čekala na milostivého pana Biersacka. Mezitím co jsem čekala, on stál ve stínu jednoho stromu a pozoroval mě.
Takže tohle je nová kapitola a upřímně. Proč.Má.Biersack.Tak. Skurvený příjmení? To se asi nedozvím. Teď se musím přiznat že tuhle kapitolu jsem psala na 3x a ještě k tomu ve veřejný knihovně XD. Tak pro čné že jo? Tak Šaaaaaaaaau!
YOU ARE READING
Jinxx's sister
FanfictionJmenuji se Elizabeth Sarah Ferguson a ano jsem sestra Jinxxe z BVB. Je mi 20 let. Jsem nejslavnější youtuberka z oboru hraní her. A mám kapelu, která se jmenuje Fallen Angels a já v ní zpívám. 1. kapitola- 25.dubna 2015