Two <💙>

147 29 0
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Жэи намайг хичээлд анхааруулах зав олгосонгүй баахан юм асууж эсвэл дуу аялаад л их л хэцүү хүүхэд байна гэхдээ Сонүг мэддэг бололтой тэд их дотно харагдсан шүү, хэрэгтэй хэрэггүй зүйл бодон сууж байтал Сэбёл ирснээ "Өнөөдөр юу хийх юм хамтдаа кин...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Жэи намайг хичээлд анхааруулах зав олгосонгүй баахан юм асууж эсвэл дуу аялаад л их л хэцүү хүүхэд байна гэхдээ Сонүг мэддэг бололтой тэд их дотно харагдсан шүү, хэрэгтэй хэрэггүй зүйл бодон сууж байтал Сэбёл ирснээ "Өнөөдөр юу хийх юм хамтдаа кино үзэж хоол идэцгээе"

Эхэндээ дургүй байсан ч аавын хэлсэн үгийг санаад толгой дохилоо.

Сүүлийн цагийн хонх дугарах үед багшаас түрүүлэн гараад биеийн тамирын багштай уулзахаар заалруу гүйлээ.

Багш суудал дээрээ суусан байх бөгөөд зааланд дээд үеийнхэн байх нь тэр.

Багшруу очоод "Багшаа энэ жилийн дүүргийн аврага шалгаруулах тэмцээнд би оролцмоор байна!"

Багш "Өө Сора чи хичээл бэлтгэл хоёроо зохицуулаад багаа удирдаад явна гэвэл болж байна"

Сора инээгээд "Мэдээж гэхдээ ямар ч хувийн шалтгаан, надтай зөвлөлдөхгүй намайг багаас хасахгүй шүү"

Багш толгой дохин инээлээ.

Гэнэт миний толгой дээр хатуу юм буучихсан зохиулсан эрчиндээ газар уначихав ёолсоор толгойгоо илэн суутал.

Нэг хүн ирснээ урд минь явган суугаад "Зүгээр үү уучлаарай хэмээгээд толгойг минь иллээ"

Ямар сонин мэдрэмж вэ? Өмнө нь хэн ч намайг аргадаж байгаагүй үсийг минь ч илж байгаагүй гэтэл нэг хүн ирснээ үсийг минь иллээ шүү дээ.

Түүнрүү хартал үнэхээр зузаан уруултай, цав цагаан арьстай өндөр хамартай дэлдэн нэгэн байх нь тэр.

Тэр надруу харан инээчихэв, түүний инээх ч үзэсгэлэнтэй юм гээч хэсэг түүнийг ширтэн суутал тэр дахин илээд "Зүгээр биздээ эмчийн өрөө явах уу?" Хэмээлээ.

Би цочис хийн толгой сэгсрээд "Үгүй ээ зүгээр хэмээн" чавга шиг улайсан хацраа дарсаар заалнаас гүйсээр гарав.

Угаалгын өрөө ороод өөрийгөө толинд хараад "Дуралчихаж" хэмээлээ.

Тиймээ би дуралчихаж энгийн нэгэнд анхны харцаар дуралчихлаа.

Гараа угаачихаад гартал Жэи миний цүнхийг үүрчихсэн намайг хайж байгаа бололтой нүд нь аяган дотроо тэнэж байлаа.

Намайг харчихаад санаа нь амарсан бололтой инээгээд цүнхийг минь гартаа бариад надад авчирч өгөв.

Жэи "Цүнхээ орхиод явчихдаг юм байхдаа гэж бодлоо их гайхсан шүү"

Сора "Харин тамирын багштай уулзах шалтгаан байсан юм аа"

Жэи толгой дохиод "Сонү , чи , би, Сэбёл дөрвүүлээ хамт гарахаар болсон Сонү Сэбёл хоёр зөвшөөрсөн"

Сора "Ёооё Жэи би сая бөмбөгөнд онуулаад миний толгой өвдөөд байна гэрлүүгээ харьж амрахгүй бол"

Жэи санаа зовсон бололтой толгой дохиод намайг сургуулийн үүд хүртэл хүргэж өгөөд нөгөө хоёрлуугаа явав.

Гэтэл нөгөө хүн чинь гарч ирснээ "Сайн уу? Зүгээр биздээ"

Би толгой дохиод "Тийм ээ"

Тэр надруу харан инээгээд "Өвдсөн биздээ, би чамд энэ долоо хоног дуустал сүү жигнэмэг хоёр авч өгье анги нэрээ хэлчих"

Би гараа сэгсрээд "хэрэггүй дээ"

Тэр хүн үгийг минь таслаад "хэлээдэх ээ!!!"

Би дурамжхан "ахлах ангийн 2-1 Ким Сора 201 тоот"

Тэр надруу харан инээгээд "Намайг Чой Ёнжүн гэдэг 3-2"

Би "Надаас ах юм байна хүндэтгэлгүй харьцсанд уучлаарай сонбэ"

Ёнжүн "Зүгээрдээ зүгээр намайг Ёнжүн убба гэхэд л болно"

Би толгой дохилоо.

Ёнжүн "заза би явах ёстой баяртай" хэмээгээд явчихав.



~Rue🌊

~Rue🌊

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Hello? My First Love🤍Donde viven las historias. Descúbrelo ahora