Өглөө болсныг илтгэх шиг нар миний нүүрэн дээр тусах нь тэр шөнө хөшгөө хаагаагүй гэдгээ санаад өөрийгөө хараасаар босох гэтэл бүсэлхийгээр нэг гар орсон байлаа. Бёлыг одоо хүн ингэж чанга тэвэрдэг юм байхдаа хэмээн бодоод гарыг нь авах гээд доош хартал арай л том дээрээс нь эрэгтэй хүний гар шиг... эргэж харвал...OMG!!!!... Жэи!
Жэи намайг тэвэрчихсэн миний нуруунд шигдчихсэн нам унтаж байлаа.
Ямар ч байсан гарыг нь эвтэйхэн холдуулаад өөрөө босоод хөшгөө хаав.
Бёлыг хайж Сонүгийн өрөөрүү ортол сайхан гарууд тэврэлдээд унтаж байх нь тэр.
Уул нь шөнө Бёлтай хамт унтсан юмдаа.
Тэр тэгвэл зүүд биш байх нь ээ. Шөнө унтаж байхад Сонү намайг "Муу гахай манай Бёлыг тэврээд би авж явлаа" хэмээж байх шиг байсан.
Үүнийг санасан миний уур дээд цэгтээ хүрж угаалгын өрөөнд орон хувинд ус хийгээд Бёлыг сэрээж хажуудаа зогсоогоод Сонүгийн дээр ус асгалаа. Бёл нойрмог байсан тул юу хийх гэж байгааг минь ойлгоогүй байсан бололтой миний хийсэн үйлдэлд гайхсан бололтой надруу хараад "Сора!" Хэмээлээ.
Сонү бахирсаар босож ирээд нүүрэн гараараа арчаад "ХӨӨШ КИМ СОРА!!!"
Би хувинаа Сонүруу шидчихээд зугтаачихав.
Өрөөндөө орж ирээд хаалга аа дотроос нь түгжээд доош суун Сонүгийн гаргасан хариу үйлдлийг бодон инээлээ.
Сонү хаалга балбаад "Гараад ир чи муу!!! Яаж чаддаг байна аа муу зэвүүн амьтан" хэмээн бахирлаа.
Жэи дуу чимээ ихтэй байсан болохоор сэрсэн бололтой. Надруу хараад "Ясан юу болсон юм?"
Би Жэийн хажууд суугаад "Би сая Сонүгийн дээр ус асгачихсан унтаж байхад нь"
Жэи "Яаж байгаа юм дээ!"
Би хошуугаа унжуулаад "Тэр чинь өөрөө шөнө намайг гахай гээд байсан юм за!"
Жэи буцаж хэвтээд миний бүсэлхийгээр гараа оруулан тэврээд "Хэвтчих"
Би ч үгэнд нь орон хэвтээд "Чи гэхдээ найзынхаа талд ороод тэр найзтайгаа явж амьдар за!"
Жэи миний хүзүүнд шигдээд "Тэр матрын талд ороогүй шдээ гомдсон юм уу?"
Би толгой дохиод буруу хартал миний дээгүүр гарснаа өөдөөс хараад хэвтчихэв.
Жэи миний энгэрт шигдээд "Уучлаарай"
Би "Хаалга онгойлговол би алуулна шдээ!"
Жэи толгой дохив.
Бид орой болтол унтсан бололтой, гэгээ тасарсан байлаа.
Би Жэийг сэрээгээд "Өлсөөд байна аа бууцгаая"
Доош буутал нөгөө хэд чинь аймшгийн кино үзэж байгаа бололтой бөөнөөрөө шамбааралдаад буйдан дээр суучихсан гэрлээ унтраачихсан байв. Гэнэт дүрсгүйтмээр санагдаад үсээ задлаад урдаа оруулаад цагаан даавуу нөмрөөд ард муухай чаралчихсан
Бүгд л дор бүр нь ээ муухай бахирах бол тэр дундаас хамгийн инээдтэй нь Сонү гүйснээ зурагтаа унтраачихаад намайг харснаа ухаан алдаад уначихсан.
Жэи гэрэл асаатал бүгд "Чи чинь тэнэг юм уу?" Хэмээн намайг зэмлэж байлаа.
Жэи намайг тэврээд "Битгий хүүхэд зэмлээд бай"
Бүгд "Та хоёр одоо? Юу вэ?"
Жэи "Үерхэж байгаа"
Ники босож ирээд "Баяр хүргэе миний найз өлсөж байна уу? Хоол хийгээд тавьчихсан байгаа идээрэй за"
Би толгой дохиод Жэиг дагуулсаар гал тогооны өрөөрүү орон хоолоо халаагаад ширээн дээр тавин идэж эхэлцгээлээ.
Жэи бид хоёр ээжлэн бие биенийгээ хооллож байсан юм.
Биднийг харсан нөгөө хэд худлаа хий огиулж байх нь тэр