Yorum yazmayı unutmayın
Arina elini yeğeninin yanan alnına koydu. Ateşi hala çok yüksekti. Tim bir süre sonra içeri elinde ilaçlar ile girdi.
"Tarihlerine baktın mı?" arina sordu? Tim kafasını salladı.
"Evet daha varmış."
"Tanrım sabah daha iyiydi ne oldu birden ?" arina doktora gitmek istemiyordu. Hayır bu zamana kadar asla götürmemişti onları. Onların kanı farklıydı. Önceki bakıcıları -Arina onlara aile asla demeyecekti- çocuklar hastalıktan ölse bile asla hastaneye götürmemişti. Kadının çocukları sevdiğini düşünmüştü ama hayır sadece biraz acıdı . Arina bunları düşünmeyi bıraktı ve ilaçlardan ateş düşürücüyü alıp Alina'ya içirdi. Kızı dik konuma getirmek için tim yardım etmişti. Alina ise şuan algılayamıyordu olanları.
Etrafı bulanık görüyordu. Kafasını geri yastığa koyunca hızla uykuya daldı.
∞⁓
Alina gözlerini hızla açtı ve etrafa baktı. Odasında değil bomboş bir cayırdaydı. Ayağa kalktı ve etrafı inceledi. Hasta hissetmiyordu.
"merhaba " alina boşluğa bağırdı. Koşmaya başladı ama hayır etraf aynıydı. Değişen bir şey yoktu. "bu bir rüya alina sakin ol."
"Ama ne kadarı " arkasında tam kulağında duyduğu ses ile döndü ve siyah peçeli bir kadın gördü.
"Sen kimsin?" alina kadından uzaklaştı ve onu süzdü. Siyah uzun bir elbisesi vardı. Peçe sadece yüzünü kapattığı için kahve saçları açıktaydı. Sağlıksız derecede zayıf bir vücudu vardı. Belki de hastaydı.
"Ben her şeyim tatlım. ""elini sallaması büyük bir rüzgar çıktı. Alina kolları ile yüzünü siper etti. Bütün tozlar uçuşuyordu ve gözüne kaçması en son istediği şeydi. Rüzgar hafiflediğinde kollarını yüzünden çekti ve gözlerini açtı. Şuan bir ormandaydı. Bu nasıl bir rüya?
"Bu rüya değil alina ya da polaris ? " kahkaha attı . "Bana şimdilik Capella de tatlım " alina tek kaşını kaldırdı .
"Bir yıldız ismi "
"evet babam yıldızların gücünden beslenirdi. " bir an başını öne eğip sessizleşti.
"Bu rüya değil dedin. Ne o zaman ?"
"Abini bekliyorum. Onunda uyuması lazım ."
"Neden ? Bu çok saçma "
"Hayat saçma alina." kıza yaklaştı ve nazikçe sanki bir eser inceliyor gibi onun çenesini tuttu. "Gözlerin annene çekmiş ama hayır kesinlikle babana benziyorsun. "alina kaş çattı. "Abin de annene çok benziyor "
"Aslında anneme daha çok benziyorum abim ise babama "
"Gerçek olmayan annene. Tatlım o kadın ve adam sizin aileniz değildi. " kıza çevirdi başını hızla "Teyzeniz güzel yalan söylemiş"
"Neden bahsettiğini bilmiyorsun ?" alina sert bir sesle söyledi.
"Her şeyi biliyorum tatlım " alina'nın yanağını okşayacakken bileğini tutan sert bir el engelledi. Tim kadına sertçe bakıyordu.
"Neyi biliyorsun bana da söylesene " tim korkutucu bir sesle söylediğinde alina birkaç adım geriye attı. Abisi sinirlenince gözü dönerdi ki bu sinirlenmesi eğer kardeşi içinse onu tanrı bile tutamazdı.
"Tamam sakin ol " kadın güldü ve kolunu çekti ondan. Bileği esmer tenine rağmen kıpkırmızı olmuştu. "güçlüsün ha ."
"Benim sabrımı mı sınıyorsun sen ? " alina abisinin koluna girdi.
"Abii "
"Alina sen karışma " alina dudak büzdü. Kadına geri döndü. "anlat bakalım gerçekleri "
"Anneniz gerçekte harika biriydi hatta sizi korumak için canından vazgeçti " bir an durdu " benim babam da aynısını yaptı benim için canından vazgeçti neyse arina annenizin kız kardeşi ve güçlü bir büyücü-"
"Hasiktir lan " alina birden söyledi ve hızla ağzına vurdu. Çok dobra ve söz kesmeyi seven biriydi ki bunun yüzünden başı hep belaya giriyordu. Fakat kadın güldü.
"Anneniz bir tanrıçaydı " iki çocuk içinde bu şoktu. Annelerinin büyücü ya da ajan olmasını bile anlarlardı ama TANRIÇA tanrım. "Güçlüydü ama annesinin karşısında hayır."
"O zaman bir klişe gelip annemiz Dünya'ya iniyor ve insan olan babamızı görüp aşık mı oluyor ?Sonra da annesi gelip dediğine göre onu öldürüyor " tim hafif alayla demişti. Kadın oğlanın alayına güldü.
"Aynı babansın ha. Ama hayır babanız da tanrı hatta önceden kötü biriydi hatta New York'a saldırdı" kadın çocukların New York demeden bile anladığını biliyordu. Çocuklar zekiydi belki sadece belli etmiyorlardı bazen .
"Yalan " alina inanmayı reddetti. Herkesin yapacağı gibi. Tim sessiz kaldı . Alina kadının kolunu tuttu ve sıktı "YALAN DE "
"alina sakinleş " tim kız kardeşini belinden tutup çekti.
"SİKTİĞİMİN YABANCISI GELİP YALAN UYDURUYOR BİZE TİM "
"Yalan mı ? " kadın suçsuz gibi söyleyince alina delirdi.
"SENİN O LAFLARINI BİR YERİNE SOKARIM VE YEMİN EDİYORUM TANRI BİLE ÇIKARAMAZ " Tim kardeşini daha sıkı tuttu.
"Alina sakinleş şuan sinirlenmen yararımıza değil . "onun kulağına fısıldadı. "gücü var bu kesin ve bize ne yapacağını bilmiyoruz. " alina gözlerinden yaş geldiğini hissetti. Hayır diye düşündü istemiyordu böyle bir gerçek. Yıllardır istemese de bir baba ve anneye aile dedi. Ama şimdi bir babaları vardı.
"Özür dilerim eminim bunu teyzenizden duymak isterdiniz bir yabancıdan değil . " ama kadın açıkça hiç üzgün değildi. "Yakında görüşeceğiz umarım çok kötü olmaz. "
İki çocukta ter içinde uyandığında alina yatakta , tim ise başını yatağa koymuş halde uyuyordu.
"Çocuklar " ağlamaklı bir ses duyduklarında tekli koltukta oturan ve gözleri hafif kırmızı kadını gördüler.
"Baştan başlıyorum her şeye lütfen beni affedin. Önce kendimi ve annenizi tanıtayım. Anneannenizi de dahil. Her şey annemin iki kız kardeşini öldürmesi ile başladı....."
Evet uzun zaman sonra bölüm
Cidden ilhamım kaçmıştı ayyyy
Nasıldı bölüm??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız ⟪⁓Loki Ve Çocukları⁓⟫
RandomHayat iki çocuk içinde pek iyi geçmemişti. Babaları annelerini öldürmüş daha sonra varlığından bile haberdar olmadıkları teyzeleri onları almıştı. Teyzeleri çalışıyordu kısaca sıradan bir hayatları vardı. Ta ki bir anda girdikleri yeni hayat onlar...