Yorum yazmayı unutmayın aşklar
Uzun zaman geçti özür dilerim
Olanlardan sonra çocuklar uyurken bile yalnız bırakılmamıştı. Wanda genellikle uyurken onların yanındaydı çünkü her an birinin zihninde aynısı tekrarlanabilirdi. Onun dışında yanlarında diğerleri de duruyordu. Alina en çok Clint'i sevmişti. Sonra Scott'ı çünkü ikisi de komikti. Abisi ise kaptan ile iyi anlaşıyordu ama ikisi de sıkıcıydı.
Thor ve alışamasalar da babaları Asgard'a dönmüştü. Thor onlara sıkıca sarılıp -ki çocuklar bir an kemikleri kırıldı sandı- hemen geri döneceklerini söylemişti. Alina bunu neden yaptığını merak etmişti. Abisi kendisi anlayana kadar bir şey dememişti. Bazen çok uyuz bir abisi olduğu için ağlayası geliyordu.
Alina bu esnada Tony Stark'ın alaylarına da alışmıştı. Şaka yollu herkes ile uğraşıyordu ve Alina da ona karşılık vermekten zevk alıyordu. Abisi ise nedensiz bir şekilde Pietro adında ki oğlan ile kaynaşmıştı. Çok fazla sohbet etmeyen abisi oğlan ile konuşuyordu ve Alina kıskandı. Abisi kendisiyle bu kadar konuşmuyordu. Evet geveze olabilirim ama ciddi de olabilirim diye düşündü.
Alina kendisine sıçak çikolata yapmış ve dev camdan dışarıyı izliyordu. Harika bir gün batımı vardı. Güneş çok güzeldi ve etraf kehribar , turuncu ve kırmızıydı. Alina'nın gözleri bu ışıkların çarpması ile ışıl ışıl parlıyordu.
"Küçükken de böyleydin" Alina abisinin sesini duyunca yerinde zıpladı. Abisi güldü ve kardeşine arkasından sarıldı. "Saatlerce güneş batana kadar onu izlerdin ve yerinden kalkmazdın. Hep aklından ne geçtiğini merak ederdim." Alina güldü.
"Bir sürü yaramazlık" abisi gülümsedi ama daha sonra ona dikkatlice baktı.
"Alina bir sorunun mu var? " alina gülümsemeyi kesti ve camdan bakmaya geri döndü.
"Sadece hayatımızın birden değişmesi...Tanrı aşkına babamız bir Tanrı annemiz Tanrıça , anneannemiz bu olaylar. Sen nasıl dayanıyordun?" alina dolu gözlerle abisine baktı. Tim kardeşinin alnını öptü ve ona sıkıca sarıldı.
"Çünkü korumam gereken küçük bir cadım var. " alina güldü ama ağzı abisinin gövdesi yüzünden boğuk çıkarmıştı.
"O cadı seni çok seviyor"
"Biliyorum." alina abisinin yanağını öptü.
"Peki o Pietro ne ayak ?"
"Ha kuyruk acında belli oldu." alina abisinin koluna yumruk attı "AH!!"
"Şakayı bırak !"
"Sadece arkadaşız Alina kafamı dağıtmama yardımcı oluyor."
"Arkadaş ayağı göt ayağı demişler "
"ALİNA " alina güldü ve abisine sarıldı. Tim güldü. Böyle birine nasıl kızabilirdi?
"Abicik sence ben sevgili bulabilir miyim?" tim ona sinirlice baktı.
"Hanımefendi sen en az 25 yaşında sevgili bulabilirsin" Alina gözlerini büyüterek abisine baktı
"ÇÜŞ oha "
"Öyle minik cadı. " Tim ve Alina didişirken Natasha içeri gelmişti. Onları izlemek güzeldi. Onu ilk fark eden Tim'di. Alina hala abisine sitem ediyordu.
"Kardeşin çok beter ha?" Alina sesi duyunca ona döndü ve kızarıp tekrar manzarasına döndü. Nat ve Tim güldü.
"Bu en iyisi bir ara 1 saat konuşmuştu ve hiç susmamıştı." Natasha güldü ve Alina gibi manzaraya baktı. " Ah bu saatler en güzeli" Alina onaylar mırıltı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız ⟪⁓Loki Ve Çocukları⁓⟫
عشوائيHayat iki çocuk içinde pek iyi geçmemişti. Babaları annelerini öldürmüş daha sonra varlığından bile haberdar olmadıkları teyzeleri onları almıştı. Teyzeleri çalışıyordu kısaca sıradan bir hayatları vardı. Ta ki bir anda girdikleri yeni hayat onlar...