Bölüm önceki bölümlere göre daha uzun 2000 kelime yani lütfen yorum yazın o kadar emeğe
UYARI: Kandan bahsetme vb.
Güzel bir ormandı olduğu yer,
İnsanın içini sıcacık yapan bir manzaraydı.Uzun ağaçların arasında mavi ve su yeşili karışımı bir göl vardı. Su o kadar berraktı ki yüzünüzü bir ayna gibi net gösteriyordu.
Tim gölün yanına gitti ve elini soktu. Su ılıktı. Suyun içinde elini hareket ettirdi ve çocuk gibi gülmeye başladı.
Kahkahaları aynı bir çocuğun gıdıklandığında çıkardığı ses gibiydi.
En son ne zaman böyle gülmüştü hatırlamıyordu.Göldeki yansımasına baktı. 9 yaşındaki çocuğun dudağı çatlamış. Alt dudağının sağ kenarında çirkin bir patlak vardı ve morarmıştı. Sağ kaşı da aynı şekildeydi. Belki dikiş gerekliydi ama götürecek biri yoktu.
Oğlan elini suya sokarken suyun renk değiştirdiğini fark etti. Elini çektiğinde kıpkırmızı bir sıvı ile kaplıydı. Tim çığlık attı. Birden aynı sıvının beyaz gömleğine de bulaştığını gördü.
Korkudan düşünmeyi bile unutmuştu fakat tahmin etmesi hala vardı.
Elini ağzına götürdü. Ağzı kendiliğinden açıktı ve o kırmızı sıvı akıyordu. Ağlamaya başladı. Çığlık atıyor ve durması için ağzını kapamaya çalışıyordu ama işe yaramıyordu.Lütfen diye düşündü. Birinin ona yardım etmesi için yalvardı ama kimse yoktu. O güzelim manzara yerini kanlı bir baloya bıraktı. Gökyüzü kırmızı oldu, göl kırmızı sıvıyla kaplıydı. Tim kan olmaması için tanrıya dua etti. Ağaçlar solmuştu. Çimenler dikenli haldeydi.
Tim nefes nefese kalktı ve onu sallayan kız kardeşine baktı.
Alina abisine endişe ile bakıyordu."Sadece kabustu alina " tim onu sakinleştirmek için dedi ama alima alayla güldü.
"Evet ama hala rüyadayız abi" eliyle etrafı gösterdi. Avengers kulesinde değillerdi. Bembeyaz bir odadaydılar.
"Sikeyim" tim ayağa kalktı ama üstündeki kıyafet onu rahatsız ediyordu. "Bu ne lan" üstünde akıl hastalarına giydirilen beyaz kıyafet vardı . Alina ile farkı alina'nın ki dizinin üstünde bir etekti. Sinirlendiğini hissetti çünkü eğer kardeşini biri giydirdiyse onu görmüş olmalıydı.
" beyaz işkence odasına benziyor " alina mırıldandı.
Çocuklar odayı incelerken birden bir duvarın kenarında ateş yanmaya başlamıştı. Yavaş yavaş ateş şekil kazandı ve onların peşinde olan capella belirmişti.
"Selam meleklerim" kadın etrafı inceledi. " Ah özür dilerim erkek arkadaşım beyaz şeyleri çok sever."
"O erkek arkadaşın eğer kız kardeşime baktıysa mahvederim onu" kadın Tim'in dediği şey ile kahkaha attı.
"Biz size göre kötü biriyiz .Evet bunu kabul ediyorum ama sapık değiliz. Merak etme büyü çok işe yarıyor. Öğrenince bizi anlarsınız "
"Erkek arkadaşın olacağını düşünmemiştim" alina konuştu. Abisinin kafası ona dönünce oğlanın onun konuşmasını istemediği anladı. Abisine nah konuşmam bakışı attı.
"Ah tatlım ben normal bir insandım .....tamam dünyadan olmayabilirim ama insandım. Ama intikam arzum hep vardı. Evliydim ama boşandım. Hatta çocuklarım bile vardı. İki oğlum vardı."
"Sırf intikam için mi değiştin yani" alina kadın ona yaklaşırken cümleleri düzgün seçti. Rüya da öldürse gerçekte ölmekten korktu. Aslında yaşadığı şeylere göre ölmek daha iyi bir seçenekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız ⟪⁓Loki Ve Çocukları⁓⟫
RandomHayat iki çocuk içinde pek iyi geçmemişti. Babaları annelerini öldürmüş daha sonra varlığından bile haberdar olmadıkları teyzeleri onları almıştı. Teyzeleri çalışıyordu kısaca sıradan bir hayatları vardı. Ta ki bir anda girdikleri yeni hayat onlar...