Tim bunu yaptığına inanamıyordu. Şuan ciddi ciddi çatlak kız kardeşine uyuyordu.
"Kız bir yere bir yerini vurmuş olabilir. cidden Alina bu yaptığımız delice" Alina sinirle abisine döndü.
"Abi kızın bileği sanki tutulup sıkılmış gibi mosmordu. Öyle yapması için bileğine bir şey bağlaması gerek lastik falan. Ya da çok güçlü birinin tutması"
"AHHH tanrım tmam ama iş ciddileşirse polisi arayacağız."
"Tamam"
Alina planı kurmuştu ama tek gereken yakalanmamalarıydı. Lily'e ne olduğunu bulmak için gizlice evine gireceklerdi.
Kuledekilere ders için bir arkadaşlarına gideceklerini söylemişti. Tim ise onu yalnız bırakmak istemediğini söyleyip yırtmıştı oradan. Teyzeleri tereddütlü olsa da onları kısıtlamak istemediği için izin vermişti. Ama bu olaydan sonra çocukları zincirle eve bile bağlayabilirdi.
Şuan ise Lily'nin evinin yanında ki sokaktaydılar. Ev berbat bir sokaktaydı. Duvarlar çatlak ve üstünde müstehcen resimler ve yazılar vardı. Bazı yerde adamlar sarhoşluktan bayılmış gibiydi. Alina yüzünü buruşturdu. Berbattı burası.
"Bu kız nasıl berbat bir yerde yaşıyor" Tim kız için acıyarak söylemişti. Burası güzel bir çiçek buketinin içindeki küçük olsalar da göz zevkini bozan çürük yapraklara benziyordu.
"Onu takip ettim bugün ve eve girerken hiç mutlu değildi." Tim, Alina'ya sırıtarak baktı.
"Sen ajan mı kesildin başımıza kız "
"ABİİ"
"Tamam tamam ama ya evde ailesi varsa" Tim söyledi.
"Abi benim endişemde ailesi zaten." Tim duraksadı ve Alina'ya inanmaz gözlerle baktın.
"Yoksa sen....Ah hayır" Tim kaşlarını çattı. "Neden daha önce söylemedin ki" Alina gülümsedi.
"Eve bu saatte giremeyiz. Baksana insanlar yine de var. "
"Ama tatlım eğer çok geç kalırsak da teyzem bizi gebertir"
"Abi birinin hayatı söz konusu . O çok masum ve iyi kalpli . Eğer ailede kötü bir şey varsa ben onu orada bırakmam. Her türlü cezaya razıyım" Tim kardeşine gülümsedi ve onun yanağını sıktı.
"Tamam prenses o zaman saat ona kadar bekleyelim. "
"Tamam"
Alina ve Tim üç saatlerini dışarıda evin yakınlarında durarak harcamışlardı. Evde sanki hiç kimse yok gibiydi. Ne giren vardı ne de çıkan. Sokakta ki insanlar artık hiç de ayık olan ya da sağlam olanlar değildi. Burada bir cinayet işlense kimse bakmazdı. Geçip giderdi.
Alina ve Tim bir saat önce telefonlarını bu çirkin sokaktan uzakta olan bir parka gömmüşlerdi. Tony Stark'ın onları bulması hiç zor olmazdı. Çünkü teyzeleri aradığında iki çocuk da açmamıştı. Bu kesinlikle onları endişelendirecekti ama böyle bir şey yapmalarına izin verilmeyeceğinden mecburdular. Aslında onlara söyleseler yapacaklarından emindi iki çocuk da fakat eğer sandıkları gibi değilse onları boş yere yormak istemiyorlardı.
Hem ikisi de iyi olacaktı. Alina en azından böyle düşünüyordu.
"Herkes azaldı. " Abisi bunu söylediğinde Alina onayladı. Sokaktaki insanların neredeyse hepsi artık içmiş ve sızmış insanlardı. Alina onlara acıdı.
"Gidelim." Alina önden hızla eve gitti. Evin ışıkları açık değildi ama perdelerden küçük bir ışık geliyordu. Televizyon olduğunu tahmin ettiler. "Hünerlerini gösterebilirsin abiciğim" Alina saçından pembe renk bir tel toka çıkartıp abisine verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız ⟪⁓Loki Ve Çocukları⁓⟫
RandomHayat iki çocuk içinde pek iyi geçmemişti. Babaları annelerini öldürmüş daha sonra varlığından bile haberdar olmadıkları teyzeleri onları almıştı. Teyzeleri çalışıyordu kısaca sıradan bir hayatları vardı. Ta ki bir anda girdikleri yeni hayat onlar...