Sekizinci Bölüm

193 23 30
                                    

Medya: Pamela

Yorum yazmayı unutmayın minik starklar

 Alina fransızca öğretmeninin saçlarına hayran kalmıştı. Nasıl bir düzleştirici kullanmıştı da kıvırcık sağlarını hetero birinden daha düz yapmıştı.

 Aslında bakarsak alina'nın umurunda değildi sadece kafasını dağıtmaya çalışıyordu. Dün öğrendikleri şeyden sonra bayılacağını sanmıştı ama dayanmıştı. Teyzesine kızgın değildi hayır onun suçu yoktu. Mecburdu onları bırakmaya tabi aileyi bilmemesi de normaldi.

Asıl sinirli olduğu kişi ZEUS'UN SİKMESİNİ İSTEDİĞİ THALİA ADINDA Kİ ANNEANNELERİYDİ.  Alina derin nefes aldı ve başını sıraya koydu daha çok bıraktı gibiydi ama umursamadı. Kapattığı gözlerini yavaşca açtı ve Peter'a baktı. Ned ile ön taraflarda yan yana sıralarda oturuyorlardı , Mj ise yanında ki sıradaydı ama resim çizmeye o kadar odaklanmıştı ki bomba patlasa duymazdı.

Nasıl bir anne kendi öz kızını öldürmüştü. Öldürme nedeni ise öz torunlarını öldürmek istemesiydi. Suçmuş bu . Eğer birine zarar vermiyorsa aşkın asla bir suçu olamazdı . 

Abisi için üzüldü Alina. Tim duygusal olarak o kadar zayıf biri değildi ama bu sefer yenilmişti duygularına. Kız kardeşine sarılıp ağlamıştı sessizce. Ağlaması ise babasına benzediği içindi o adamdan saf bir şekilde nefret ediyordu. Şuan annesine benzediği için mutluydu ama onun yaşamaması yine de mutluluğu sıfır ediyordu.

Çocuklar anneleri hakkında konuşmuştu ama nedensizce babalarına değinmek istememişlerdi. Kötü olduğu için diye düşünürdü bazıları. Kötü biri olması, Dünyaya saldırması ya da daha bir çok şey ama hayır. Çocuklar eğer onun hakkında konuşsaydı dayanamazlardı ve bir şekilde onu bulmak isterdi.

Alina çığlık atmak istedi ama insanların ona deli gibi bakmasını istemedi. Aslında bakabilirlerdi ama şuan modunda değildi. Başka zaman bir şey yapardı.

Hoca ile göz göze geldi ve kadın ona gülümsedi. Arina , pamela'dan da bahsetmişti kısaca yakın arkadaş olduklarını hep vurgulamıştı. Alina gülümsedi ve kadın onu yanına çağıran öğrencisinin yanına gitti. Teyzesi alina ve tim'in olayını bahsetmişti. Bu yüzden kadın ona hep nasıl olduğunu sorardı. Tabi herkes bunu Alina'nın iki gündür hasta olmasına vurguluyordu. Alina şuan hala kötüydü ama evde kalsaydı kendi kendini yerdi ve bu çok kötü olurdu.

Alina gözleri kapanırken ona bakan öğretmenini gördü. Kadın nazikçe ve anlayışla gülümsüyordu.

"ŞU SİKTİĞİMİN EVİNDEN DEFOL"

"KAPA ÇENENİ BE" kadın ile adam bağrışırken Küçük oğlan kardeşini susturmaya çalışıyordu. Küçük kız kardeşi ciğerlerinin tepesinden ağlıyordu. Seslerden korkmuştu zavallı kız. Oğlan sallamaya devam etti. Ama ne yapabilirdi ki o daha 3 yaşındaydı.

Alina bir anda gözlerini odanın kenarında açtı. Yerde yatıyordu ve sesler kulağını ağrıtıyordu. Kulaklarını kapatarak ayağa kalktı. Sırtını duvara yasladı ve odanın diğer tarafında ki iki çocuğa baktı. Gözlerinin dolduğunu hissederken odayı hemen tanıdı.

11 yılını geçirdiği cehennem burasıydı. Ağzından hıçkırık kaçacakken eliyle sıkıca kapattı. Oğlan ise hala kucağında ki kızı sallıyordu.

Alina gözlerini kapatıp açtığında başka bir evde gördü kendilerini. Yaşlı bir kadın alina'nın Kolunu sertçe tutuyordu. Kızın teni hemen morarmıştı. Kızın abisi Tim kadına bağırmıştı ama bu bir tokat ile kesilmişti.

"Siz ikinizde lanetlisiniz. Elime bir fırsat geçse sizi öldürürdüm. "kadının dedikleri küçük kızı korkutmuş ve ağlamaya başlamıştı. Canı acısa da ağlamamayı öğrenmişti ama sözler onu etkiliyordu. Yaşlı kadın kızı abisine tabiri caizse fırlattı. Oğlan gözleri dolsa da kafasını asla eğmemişti ya da ağlamamıştı. Kardeşini korumak için canını vermeye hazırdı. Küçük kız minik elleri abisinin elini tuttu ve onu evden çıkardı. Alina ise onların peşindeydi. Ayakları çıplaktı ve yürüdükçe sanki yanıyordu. Yer ateş miydi acaba ? Ama bakmamıştı.

İmkansız  ⟪⁓Loki Ve Çocukları⁓⟫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin