Døren på bade ble brast opp. Jeg var helt forskrekket, og reiste meg i frykt klissvåt fra badekaret. Felix så fortsatt helt drunk ut, han var helt forferdelig. "Trodde det skjedde noe med dere, jeg!" brøt Ogge ut i rommet. "Du kunne ha banket på.." sier jeg. "Har du fått han full?!" spør Ogge ut av det blå, og han var sur. "Nei, nei, nei! Amanda fikk hak full.. Det er virkelig en lang historie. Hjelp meg med å få han mer våken." sier jeg og tar tak i håndtaket(?) og spruter vann i ansiktet til Felix.
"Jeg er gay," sier Ogge plutselig. "NEHEI!" skriker jeg nesten. Jeg følte hjertet mitt sank ned til buns, hvorfor? Han er jo som en bror for meg? "Det var ikke det jeg skulle si," mumlet han. "Jeg skulle egent-" jeg avbrøt han. "Hva da? Fort deeeg," sutrer jeg og flirer smått. Gleden spredte seg i meg med en gang. "Jeg tror jeg liker deg." sier han. Smilet mitt ble større et øyeblikk, men forsvant i neste.
"Jeg liker deg å." sier jeg, og puster dypt inn en gang. "Men jeg tror ikke jeg vil bli kalt hore, eller player igjen.." sier jeg lavt. Felix så jeg i sidesynet se forskrekket på oss. "Hva faen driver dere med?!" skriker han mot oss. "Hva driver du med?" spør jeg stramt.
Jeg våknet brått i en seng, ikke min som jeg vet. Jeg ser meg rundt, Felix sitt. Det må ha vært et mareritt. Men én ting jeg vet ikke var et mareritt, er at Felix var utro. "Våken?" spør en flirende, og trøtt stemme fra dørkanten. Felix sto der med bustete hår, og kun boxer. "Hade," sier jeg og reiser meg. Jeg går rett forbi han. "Hvorfor?" spør han og ser rart på meg. "Fordi vi er ikke lenger vi. Det er slutt." sier jeg. "Okey," mumler han. Greit nok, jeg tror ikke han ville noe særlig fortsette med 'oss' lenger likevel.
Dere vil bli overrasket soon;)