Consiliul gardienilor

29 4 3
                                    

De la acel incident au trecut 3 săptămâni , dar asta nu i-a oprit pe cei prezenți atunci să vorbească în continuare de ce s-a întâmplat.... Unii cred că totul are legătură cu noi, și a fost greu să găsim diferite pretexte ca să ne acoperim , plus că a fost chemată și poliția pentru că cineva a făcut o plângere , că cică, a fost amenințată cu un pistol, și ce-i drept , toți am fost , dar problema e că eu, verișorii mei, frate-miu și Alex am fost acuzați că am complotat cu acei oameni 😤 , dar nu au avut dovezi așa că nu am pățit nimic. În acele 3 săptămâni am mai fost atacați odată când ne antrenam, dar eram pregătiți, și sincer , a fost distractiv. În aceste zile am progresat așa de mult că ne putem numii maieștri 😌 , dar nu puteam să nu ne mai antrenăm că după aceea nu mai eram la fel de buni , plus , antrenamentul era mai mult de distracție deoarece după cel de al doilea atac nu a mai venit nimeni...
R- *oftează* Ce aș vrea să mai vină un monstru sau un om cu care să ne luptăm....
Al-Da.....
I-Nu vă e de ajuns antrenamentul?
C-Ba da , dar suntem capabili să le folosim la puterea lor maximă deja..
A- Săptămânile astea ne-am antrenat într-una, fără pauză...
R- Plus că am citit toate cărțile și le știm pe derost...
M- Vrem acțiune Iuli , pentru asta ne-am antrenat.
I- Și eu vreau, dar nu pot să pun un semn cu *Veniți să ne atacați că ne plictisim*.
Toți ne uitam unii la alții neștiind ce să mai zicem, ne plictisisem, dar nu aveam ce să fac. Și totuși, când eram gata să plecăm fiecare la casa lui , observ un dragon venind spre noi.

 Și totuși,  când eram gata să plecăm fiecare la casa lui , observ un dragon venind spre noi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Imaginați-vă că avea un plic)

Era minunat!! Dar , cum era de așteptat , toți se panicaseră pe rând ,iar startul îl dădu Alex..
Al- Aaaaaaa !!! Dragonnnnn!!! Suntem morțiiiiii😭😭!!!
M- Fugiții !! (Dar când să fugă îl prind de tricou și îl țin aproape să nu plece)
A- Aaaaa!!!
R- Aaaaaaaa!!!
C- Nu credeam că voi murii azi!!😢😢
I- Stați mă liniștiți că nu muriți.😠
Al- De unde ști!! (zise arătând cu degetul spre mine)
I- Uitați-vă mă că tine un plic , nu a venit să ne facă rău.
Și toți își întoarseră privirea să vadă plicul. Se mai potoliseră , dar Marius tot se zbătea să scape... Și după 2-3 minute aterizează și dragonul :))
Era de omie de ori mai mare ca noi , dar asta e . Îmi înmânează scrisoarea și stă să vadă dacă o citim *probabil*.
Ne uitam de la plic, la dragon, la plic într-una .
A- Oare va exploda?
I- Nu cred ...nu?
Ceilalți dau din umeri și mă urmăresc să vadă ce fac , apoi , cu greu , îl deschid și scot din ea o hârtie pe care scria:
I- * CONSILIUL GARDIENILOR * iar mai jos scrie:
* Dragă aleasă, ești rugată să vii împreună cu ceilalți gardienii în xxxxx. Aici vor fi și alți gardieni care au datoria de a-și apăra lumea. Dacă sunteți de acord , urcațivă pe dragon și porniți spre noi , iar dacă nu vreți, spuneții dragonului să pornească la drum fără voi. Țin să spun că cât timp veți fi pe drum spre noi , în lumea voastră nu va trece nici o secundă.
Cu drag Diablo.*
I- Ce ziceți??
Al- MMMM!?!?!
Ne întoarcem cu fața spre dragon și îl vedem pe Alex pe jumătate în gura lui *😂*. Ceilalți au mers să încerce să îl scoată...
R- Ținte bine că venim...!! ( și au început să îl tragă de picioare.... bietul😂 , era tot acoperit de saliva dragonului😂 , iar cât ceilalți încercau să ajute eu muream de râs 😂...
Al- Ewww😭 Nu voi scăpa prea ușor de mirosul ăsta....(și se uită la dragon urât , apoi la mine care muream de râs)
A- Deci mergem?
I- D-....
Al-Nu !! Eu nu merg cu dragonul ăsta!!😠
I- Hai că nu te-a omorât 😂.
Al- Ție ți-e ușor să vorbești, nu tu ai fost în gura lui😥...
I- Știu 😊 Acum hai sus!!😁
Și ne punem fiecare pe rând pe dragon . Eu îl țineam de coarne , iar ceilalți se țineau de mine , mai puțin Alex , pe care l-am înghețat ca să îl putem lua * că nu și nu voia* și pe care îl ținea Rafa. Și așa ne-am ridicat la cer și am pornit.

Voi posta și partea a doua când îmi vor venii idei🙂👋

°☆ Aleasa și gardienii ☆° °• Vol I •°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum