???- Ne bucurăm să vă vedem aici , noi suntem , după cum v-am scris și în scrisoare, gardieni. Fiecare aparținând lumii lui. Eu sunt Diablo . ( acesta are părul negru , pielea foarte albă , ochii roșii și cornițe, dar greu le observai având în vedere că are o claie de par)
??- Eu sunt Kim!! ( spuse fata cu vocea dulce de copilaș , dar înfățișarea zice alt ceva . Ea are 17 ani , parul roz deschis cu vârfurile albe prin în doua cozi și ochii verzi)
Diablo- Acesta este Lucas ( un băiat de 1.70 - 1.72 cu parul blond și ochii verzi ) Kay ( un băiat cu parul brunet și puțin blond , iar ochii albastri) Zack ( un băiat cu părul alb , ochii albaștrii și urechi de elf) și Maik ( un băiat cu părul mov închis, ochii negrii și coarne)
I- Bună.... eu sunt Iuli , ea e Ana , iar ei sunt Codruț, Marius ,Rafa și Alex.
Kim- Drăguțe nume😊.
A- Mulțumim!! Dar de ce am fost invitați aici?
Kay- Vă urmărim de ceva timp...
I- Ce!?!?😶
Maik- Am observat că ați învățat să vă controlați puterile , dar riscați prea mult.
R- Adică ?
Lucas- Adică, oricine vă poate vedea pe acel .... cum i se spune?
Kim- Imaș
Lucas- Așa, imaș !
Zack- Deci vrem să vă antrenați aici . Dacă un gardian este văzut, toți vom avea probleme.
Al- Nu !!😠 Dragonul vostru era să mă mănânce!!
Diablo- Nu e vina lui că erai cel mai aprope de el 🤷♂️ . ( După ce Kim a șușotit ceva , acesta s-a întors la noi )
Dar avem nevoie de ajutorul vostru.
I- Și de ce v-am ajuta?
Diablo- Pentru ca faceți parte din consiliu, și.... noi de asta v-am chemat defapt....
Toți ne uitam la ei cu reproș.
Kim- Ascultați, e vorba de lumea mea. A fost acaparată de niște oameni și nu mai sunt bine venită acolo.
A- Dar ai puteri , mergi și rezolvăți treburile .
Kim- Au pus un dom peste lumea mea , acesta îmi blochează puterile.
M- Și....de ce nu te ajută ceilalți??
Kim- Ei nu pot intra în lumea mea , vedeți voi...omul care mi-a luat lumea a fost gardian. A știut de ceilalți gardieni și acum nu mă pot ajuta.
Maik- Gândiți-vă că sunt oameni în pericol.
I- Bine , bine . Când începem operațiunea de recuperare?
Zack- Nu așa se va numi😑
M- Atunci cum?🤨
Zack- Am...Da bine, rămâne așa....
Diablo- Păi să-i dăm drumul . Mergeți cu Lucas la portal, după ce dezactivați domul vom venii și noi.
C- Dar cum îl dezactivăm?
Diablo- Este o manetă roșie, doar trageți de ea.
Toți- Bine !
Și ne îndreptăm spre portal.
CITEȘTI
°☆ Aleasa și gardienii ☆° °• Vol I •°
General FictionDupă un incident nefericit , capăt o sumedenie de puteri și o sarcină pe umeri. Trebuie să găsesc aliați și să păstrez secretul . Totul merge bine și frumos până apare un dragon cu un mesaj. 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻