Meditarea

27 4 2
                                    

De dimineață mă pornisem mai devreme spre școală pentru a putea vorbi cu Kurimi. Nu era nimeni pe drum când am observat că fix Kurimi zbura pe lângă mine. Cu un rânjet enervant pe chip îmi spune:
-Vrei să începem lecția de zburat?
-De zburat? Stai....Pot zbura!!?!?
-Hihi ! Normal (iar pe fața ei se întipări un zâmbet adorabil)
-Dar ce trebuie să fac?
-Păi , în primul rând oprește-te din mers.
-Ok.
-Acum, concentrează-te la ce vrei să faci și fă-o.
-Înțeles.
Și cu astea am închis ochii concentrândumă la ce voiam să fac. După câteva minute deschid ochii , mă pregătesc și îmi i-au zborul !!
Exact!!ZBURAM!! Era minunat, eram deasupra caselor și nu aveam nici o problemă!! Simțeam briza răcoroasă care trecea pe lângă mine . Până la scoală am zburat fără nici o problemă , iar Kurimi era chiar impresionată că am progresat atât de repede..!!
-Sincer, nu te credeam în stare , dar mi-ai dovedit că tu chiar poți face imposibilul!
-Am....mersi? iar după ce am aterizar , am continuat să merg spre școală.
Mi-am luat mâncare, am intrat în curtea scolii și m-am pus să aștept să ne dea drumul în școală. Kurimi se pusese lângă mine pe bancă apoi am întrebat-o:
-Te pot vedea și ceilalți?
-Nu , doar tu.... (după ce stătuse pe gânduri ceva timp continuă) Și te-ai decis care vor fi cei 4 gardieni?
-Cum?!?
-Nu ți-am zis? În calitate de aleasă ai datoria de ai alege pe cei 4 gardieni.
-Atunci, va trebui să mă gândesc ceva timp , nu?
-Sigur , dacă ai nevoie de atâta timp să găsești persoanele potrivite e ok.
După cuvintele ei ușa se deschise, iar elevii începură să se îmbulzească ca să intre în școală. Prima oră aveam sportul, și, deoarece afară se încălzise, normal, că ne-a scos și pe noi.
-Nu pare să faceți ceva legat de sport...
-Mda..dar asta e bine pentru că ne putem relaxa. (și zicând astea mă întind pe bancă).
Trecuse ora de sport , de mate, de fizică , de franceză, de română și mai rămăsese TIC-ul, dar , din fericire , la ora de TIC au venit 4 oameni (două femei și doi bărbați) care ne-au scos pe noi , clasa a-7-a împreună cu a-5-a , a-6-a și a-8-a afară pentru *a medita*.
A fost ciudat să ne scoată afară pentru asta , dar nu avea cum să ne facă rău mai multă relaxare ( hihi!! )
-Nu e bine (spuse Kurimi speriată)
-De ce?
-Iuli , prin această meditare vei învăța să îți controlezi toate puterile..
-Serios!?! .... Și ce e rău în asta ??
-Ascultă, oamenii ăștia sunt cei ce încearcă să prindă gardienii !!! Odată ce veți înceta cu meditarea vă vor pune niște întrebări ciudate fiecaruia în parte , tu trebuie să îi minți.
-Bine...
Și am început *meditarea* , după o ora în care mai mulți se foiseră , cele 2 femei ne spun să ne oprim , doar ca eu eram prea concentrată (chiar reușisem să învăț să învăț să îmi controlez puterile deși nu pe toate) așa că o femeie se pornise spre mine. În acel moment, ca și cum cineva m-ar fi corentat , mă trezesc la realitate și o văd venind spre mine, dar când a văzut că deschisem ochii se opri, stătuse ceva timp cu ochii pe mine și se întoarse înapoi la ceilalți. Apoi plecase fără să spună nimic , dar pe fețele lor se putea vedea dezamăgirea.

°☆ Aleasa și gardienii ☆° °• Vol I •°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum