Meditația ma ajutat să îmi pornesc puterile , a fost greu să le pun în practică mai ales că eram plină de teme , dar chiar și așa, în momentul de față le stăpânesc. Problema erau ceilalți gardieni pentru că nu știam pe cine să pun, așa că sâmbătă am plecat cu fratele meu și cu verișorii mei ( Ana, Rafa și Marius) pe imaș. Era locul potrivit în care să stai liniștit și să gândești. Băieții și-au adus o minge pentru a juca fotbal, iar eu cu Ana am rămas uitându-ne la ei. Aici am început să mă gândesc:
*- Gardienii pe care îi voi alege trebuie să fie potriviți și de încredere, nu pot alege pe oricare îmi iese în cale. Oare să le pun pe Iasmina și Andreea?.... Nu , răspund greu și sigur vor spune tuturor. Oare cine??.... Hei Kurimi !
-Da?
-Nu ști 4 copii de vârstă mea ce pot fi gardieni?
- Nu. Dar nu trebuie să fie de vârstă ta.
-Ce vrei să zici?
- Zic doar, că gardienii pot fi și cu 3 , 2 , ani mai mici decât tine .
-......
-Ascultă, cu gardienii pe care ii vei alege trebuie să te cunoști și să vorbești cu ei când ai nevoie.
-Hmmm....(și atunci mi-am dat seama la cine se referea Kurimi) Verișorii și fratele meu!! Ei sunt ideali!! Cum de nu m-am gândit la asta înainte? Și putem să ne antrenăm aici!!
- Exact , iar acum ști ce ai de făcut, da?
-Da!*
M-am ridicat în picioare și i-am chemat . Au venit mai greu, dar asta e. Ne-am așezat pe iarbă, dar înainte să le spun tot ce trebuiau să știe, i-am pus să jure că nu vor mai spune nimănui, iar ei au jurat. După aceea le-am spus toată povestea cu gardienii și că eu eram unul din ei, apoi i-am întrebat:
-Iar acum trebuie să vă întreb.... Vreți să fiți gardieni?
C- Eu vreu !
R- Și eu !
A- La fel !
M- Normal !!
A- Dar unde ne vom antrena?
I- Aici!! E un loc destul de ferit de lume și cât timp nu lăsăm urme va fi bine. Acum, țin să vă spun că fiecare vă avea un măiestria, care îl va învăța tot ce trebuie pentru a-și stăpâni puterile.
M- Vom putea zbura?
I- Da , toți vom putea zbura. Acum vă voi spune elementul gardianului pe care îl veți avea.
Când am pocnit din degete, 4 animale au apărut în fața lor.
I- Marius , tu ai vântul! ( și zicând astea , ghepardul intră în Marius la fel cum a întrat și vulpea în mine) Rafa, tu ai pământul. Codruț, tu ai fulgerul. Ana , tu ai apa .
(Toți)- Ce tare!!!
I- Acum , pentru început vom medita exact cum am meditat și cu acei oameni, o ora cred că va fi destul.
K- Dar trebuie să aveți grijă cu acei *oameni* deoarece sunt vânători de gardieni.
R- Înseamnă că vom avea parte și de acțiune!!
I- Exact , dar pentru acea acțiune trebuie să fiți pregătiți. Vom vorbi telepatic doar când sunt oameni în jur și avem de vorbit ceva important, puterile le vom tine ascunse , iar dacă oamenii aceia se vor întoarce și vor încerca să le spunem ce vor să audă îi vom minți, bine?
(Toți)- Da!!
Și au început meditarea , după o ora sau oprit și am început să le punem în practică cu niște manechine *vii*. Antrenamentul a fost minunat! Ne-am descurcat minunat , iar spiritele nu mă pot contrazice, dar desigur, mai avem de învățat, și totuși, până acum e destul, oricum ne puteam antrena și următoarea zi.
CITEȘTI
°☆ Aleasa și gardienii ☆° °• Vol I •°
General FictionDupă un incident nefericit , capăt o sumedenie de puteri și o sarcină pe umeri. Trebuie să găsesc aliați și să păstrez secretul . Totul merge bine și frumos până apare un dragon cu un mesaj. 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻