Consiliul gardienilor II

17 3 2
                                    

  Și am pornit spre cer. Care de care încercând să se țină mai bine să nu cadă,  dar cum nu era posibil să fie totul bine....pe la jumătatea drumului, Rafa îl scapă pe Alex😅😅. Și fără să mă gândesc la ceilalți, sar după Alex și ceilalții cad  odată cu mine , *de bună voie și nesiliți de nimeni*...(🙂😅).
C- IULI!!! GRĂBEȘTE-TE ȘI PRINDEL PE ALEX!!
Zis și făcut, mă folosesc de foc să cad mai repede .
-Aproape...!!! GATA!! Îl prinsesem , dar continuam să cădem , și totuși, noroc  de Ana că ne-a ajutat. Aceasta a ridicat apa și a înghețat-o sub noi menținând-o să nu se crape de la aterizările noastre foarte *gratioase*..... Când am deschis ochii eram pe gheața făcută de Ana,  iar Alex se eliberase .
Al- CUM AȚI PUTUT !!! țipă acesta la noi
I- Am...Ale..
Al-Ma-ți înghețat fără permisiunea mea!!!
M- Nu e că și cum ne lăsai dacă te întrebam... *murmură Marius*
Al- Pe la spate!!
I- Alex...
Al- Ma-ți târât cu voi până aici!!
A- Alex ..
Al -Am mai fost și scăpat!!
M- Al...
Al- Și cel mai rău...a fost... că...am fost pe acel...DRAGON!! * spuse acesta gâfâind și vizibil enervat*
I- Alex !!
Al- CE!!
I- Nu e momentul să vorbim acum de ce s-a întâmplat!!
Al- Și de ce??
Toți ne uitam în spatele lui îngroziți,  apoi s-a întors și el. În spatele lui (acum fața noastră) Era ditamai caracatița!!! Și nu una normală,  ci una imensă !!
Al- A...( îi pun mâna la gură)
I- Șhhh... nu îi atrage atenția , pare că doarme...* și a deschis ochii 🥲 *
SUS!!
Și toți încercăm să ne luăm zborul cât mai sus , dar suntem prinși de tentaculele ei!! Dar e bine că eram în mijlocul oceanului.... Și atunci , fără să mai zic vreun plan , îi ard tentacula cu care mă ținea. Eram liberă așa că îi eliberez și pe ceilalți,  iar toți plecăm direct spre nori.
R- Cum de nu ne-am gândit să zburăm până acum?
A- 🤷‍♀️
M- Nu ne-o dus capu , asta este.
C- Acum?
Toți se uitau la mine , dar spre norocul meu, dragonul apăru dintr-un nor. De data asta am decis să zburăm pe lângă el , și deși nu părea mulțumit, nu l-am luat în seamă. Și așa am ajuns pe un nor solid care avea o ușă pe ea. Dragonul a intrat primul ,iar noi după el . Intrasem  într-o încăpere mare, cu plante în fiecare colțișor , zici că eram în junglă 😅. În mijloc era o masă lungă cu 12 locuri . În unul din capetele mesei era un scaun ce avea pe spătar o vulpe cu 9 cozi. După el , încă 5 scaune cu animalele ce reprezentau gardienii , iar în cealaltă jumătate a mesei, scaunele aveau pe spătar sfere de cristal, fiecare având culoarea ocupantului .
??- Ați întârziat.
Atunci mi-am dat seama că eram așteptați. Celelalte scaune erau deja ocupate .
??- Luați loc ! ( spune o voce dulce de copilaș)
Ne așezăm fără să spunem nimic , fiecare la locul lui , și privim spre ceilalți.
???- Ne bucurăm să vă vedem aici, noi suntem...

°☆ Aleasa și gardienii ☆° °• Vol I •°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum