Hayatın anlamını bulmak için uğraşmayı bırakalı çok oldu. İnsanların ağzını kapatamadığım için kendi kulaklarımı kapatmaya karar verdim. Kendimi bir çakıl taşı gibi hayal ettiğimde hayat daha çekilebilir geliyor. Ne ağzımı açıp bir şey söylemeye ne de bir şey duymaya. Hiçbir şeye katlanamıyorum artık.
Epey depresif olduğumun farkındayım. Ama hayatım ve çevrem aksini sunmadı bana. Şu an bunları ''kendi'' odamda, masamda, boynum tutuk bir halde yazıyorum. Bazı şeylerden kurtulunca -başta ailem- boynumun tutukluğu bile bana tatlı geliyor. Hepimiz kendi yolumuzu açıp çizmeliyiz değil mi? Ben de bunları başardığıma inandığım için bir şeyler anlatmaya geldim.
Şu an alışık olduğum yerlerin epey dışında hiç bilmediğim bir şehirde hiç bilmediğim insanlarla birlikteyim. Bilinmemezlik bana her zaman korkunç gelmiştir. Fakat artık bu bile artık beni eskisi gibi korkutmuyor. Yanımda yaklaşık 5 yıllık her şeyi danışabileceğim, her boku yiyebileceğim bir yol arkadaşım Jimin var. Bu maceraya beraber atıldık. Maddi durumu iyi olduğu için parasını da yiyorum. Alan razı veren razı mantığıyla hareket etmek bana fakir edebiyatı yaptırtmıyor. Sanki zorladım benimle gelmesi için.(belki biraz)
Üniversiteyi şehir dışında okumak her zaman her gencin hayali olmuştur. Hele bir de yakın arkadaşla eve çıkmak mevzusu var. Bu durumda zıttı pek mümkün olmuyor zaten çevreden dolayı. Gözü dönmüş alfalara karşı kendini tek başına korumaya çalışmak iki kişi korumaya çalışmaktan bin kat daha zor. Bu konuda şansım yaver gitti. İstediğim şehirde istediğim kişiyleyim. İstediğim okulda istediğim bölümü okuyorum. Hayatımda kendime yapabileceğim en kötü şey sanatçı ruhumu susturmak olurdu. Neyse ki yapmadım ve şu an güzel sanatlar fakültesindeyim. Biraz zahmetli olduğu doğru ama önceden dediğim gibi; bu konumdayken zorluklar artık tatlı geliyor.
Alfalara sövmemden de anlaşılacağı gibi, Jimin de ben de omegayız. Etrafı böyle görünce ruh eşi meselesine bile inanmaz olduk. Şahsen herkes beni aşktan, sevgiden, insanlıktan soğuttu. Eğer kaderimde iyi biri yazılıysa, usulca onun bana gelmesini bekleyeceğim. Okul meselesi zaten benim için zor bir süreçti ve ben bir şeyler için çok fazla uğraşmaktan çok yoruldum. Varoluşumun sebebinin getirisiyle bir alfayla elbet mühürleneceğimi biliyorum, farkındayım. Lütfen eşim benim tüm önyargılarımı kıracak, beni alttan alabilecek bir sabırda ve güçte olsun. Hafif bad boyluk da fena olmaz ama.
***
Jimin'le evimize bugün taşındık. Sağ olsun çok yardımcı oldu. Her ağır işte annemle konuşuyorum diyip telefonunu alıp gidiyor ibne. Hayır bir de her şeyi parayla çözüyor deliriyorum. Taehyung sen yaparsın. Taehyung sen daha zevklisin senin zevkine çok güveniyorum. Taehyung sen her şeyin en iyisini düşünmüşsündür bile. Evet tabii ki haklı her şeyin en iyisini yaparım genelde ama bugün belli ki bel ağrısından uyuyamayacağım. Neyse aylık benzin paramı karşılamış oldu. Götlük falan yaptığı oluyor ama seviyorum ibneyi.
Yarın okulum başlayacak ve çok heyecanlıyım. Hayatımın dönüm noktası gibi hissediyorum. Kendime güzel düşünceler aşılamaya mecburum çünkü modu hemen düşen bir insanım. Doğruyu söylemek gerekirse farklı şehir ve yeni bir okul bana gerçekten çok iyi geldi. Bir bebek gibi her yere merakla bakıyorum ve her şey için çok heyecanlanıyorum. Umarım you made me hate this city olmam. Her neyse şu an uyumaya gidiyorum çünkü yeni bir tempoya alışmam lazım. Umarım yarın okulda zombi istilası olur ve hayatımın alfası beni kurtarır.
İyi geceler dostum.
bu fic kime cihiyo