Part-5

130 13 3
                                    

ယခုဆို ဆယ်ဟွန်းလေးက အသက်၁၁နှစ်ပြည့်ပြီးပြီဖြစ်သည်။ဂျုံအင်သူ့ဆီဟွန်းငယ်ရောက်လာခဲ့တာ တစ်နှစ်ပြည့်သွားပြီ။ထူးခြားတာတစ်ခူကတော့ အစ်ကိုဂျွန်နဲ့အစ်ကိုရီရှင်းကလက်ထပ်ပြီးသွားပြီဖြစ်သည်။ပြီးတော့ ဂျုံအင်ရဲ့အိမ် နှစ်အိမ်ကျော်လောက်ကို ချန်းယောလ်ကလည်းပြောင်းလာခဲ့တော့..ဟွန်းငယ်က သူ့သူငယ်ချင်း ဆီကိုခဏခဏသွားလည်သည်။ ဂျုံအင်ထိုအရာကိုသဘောမကျ အရင်ကဆို ကျောင်းပိတ်ရက်တိုင်း သူ့အနားပဲကပ်နေတဲ့ကလေးငယ်က အခု သူငယ်ချင်းကအိမ်နားကိုပြောင်းလာတော့ အဲ့ကောင်လေးဆီပဲသွားနေတာ...ဟိုကောင့လေးကလည်း ချန်းယောလ်ကဘာမှမပြောဘူးလားမသိ..သူ့အိမ်ပဲလာလာလည်နေတာ..တစ်နေကုန်တဲ့ထိ..အခုလည်းအိမ်မှာရောက်နေပြန်ပါပြီ...စာလုပ်ဖို့ပါတဲ့...သူတွေ့တာတော့ စာမလုပ်ဘဲ ဂိမ်းထိုင်ဆော့နေတဲ့ နှစ်ယောက်..

"ဟင်းးး"

"daddy..ဘာတွေသက်ပြင်းချနေတာလဲ"

"ဘာမှမဟုတ်ပါဘူးကွာ.."

"သြော်.."

"ဟွန်းငယ်..စာလုပ်မယ်ဆိုပြီး ဘာလို့ဂိမ်းထိုင်ဆော့နေတာလဲ"

"စာကလုပ်ပြီးပြီလေ ဦးဦးဂျုံအင်"

ဂျုံအင်မေးတာကဟွန်းငယ်ကို..ပြန်ဖြေလာတာ ဟိုကောင်ချန်းယောလ်ရဲ့ကလေးပေါက် Byun Baekhyun

"ငါ...မင်းကိုမေးလား..ဘတ်ဟျွန်း"

"ဘတ်ဘတ်လေးက ဟွန်းနီအစားဖြေပေးတာလေ..နော့် ဟွန်းနီ"

အခုပဲကြည့် ကလေးငယ်ကိုပြန်ပြီးမေးနေတာ...

"ဒါပေါ့..daddyကလည်း ဘယ်သူဖြေဖြေ အတူတူပဲကို.."

"မတူဘူးကွ..မင်းကငါ့သား ဟိုကောင်က ချန်းယောလ်သား..မတူဘူး"

"ဟင်းး..ခက်တယ်..daddy.. ခက်တယ်"

"ဟင့်..ဟွန်းနီ..မင်းdaddyက ငါ့ကို ဟိုကောင်တဲ့"

"ဟျွန်းနီ..မငိုနဲ့နော်..daddy..ဟျွန်းနီကိုအဲ့လိုမပြောနဲ့ သူကကျွန်တော့်သူငယ်ချင်း ဟွန်း"

"ဟီးးဟီးး ဟွန်းနီက အကောင်းဆုံး..ဟွန်းနီ အာဘွားပေးမယ်နော်.... အွန်းးး"

Am I Your Son Or Boyfriend???Where stories live. Discover now