Sırları var...

1.4K 131 50
                                    

Felix kendini odaya attığında çok yorgundu.Korsesini çıkarıp geceliğini üzerine geçirdiğinde çok rahatlamıştı.

Korsesini çıkarıp geceliğini üzerine geçirdiğinde çok rahatlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lixin geceliği)



Evliliklerinin ardından başka bir yere taşınacaklardı.Deltasının seulde bir ev yaptırdığını biliyordu ama ev hakkında hiçbir ipucu vermemişti hyunjin.

Bileğindeki desenin kaşınması ile penceresinin tıklatılması eş zamanlı olmuştu.Perdeyi çekince hyunjinin bir delta edasıyle değil de daha çok küçük bir çocuk gibi ona baktığını gördü.

Pencereyi açtı ve soğuk hava ile beraber nane kokusu odayı sardı.

Hyunjin kollarını bana sarıp burnunu feromon bezime sürdü.

-Omegam,benim güzelim.

-Deltam,sevgilim

Hyunjin boynumu emmeye başladı.

-Mmh,felix bu gecelik ile çok seksi görünüyosun.Seni becermek istiyorum..

Gözleri kırmızı yanarken deltası ele geçirmişti.

Kucağına çıkıp bacaklarımı beline sardım.Dilimi emiyor ve aynı anda bacaklarımı okşuyordu.

Beni yatağa yatırırken omegamla yer değiştirmemek adına direniyordum çünkü omegam inanılmaz arsızdı.

-Omegam,benim omegam.Seni evimizde bizim yatağımızda ağlatarak becerecem.

Üst dudağımı ısırdı ve köprücüklerime yöneldi.

Kafamı yana atarak ona yer açarken masanın üzerinde bir zarf gördüm.

-Deltam dur,dediğim an hyunjin durdu ve elimle masayı gösterdim.Üzerimden kalktı ve gözleri tekrar yeşile döndü.Masaya ilerleyip mektubu aldı ve bana uzattı.

-üzerinde bi isim yok,

Elime aldım ve okumaya başladım.

Sevgili omega felix
Ben beta bora
Beni döven alfa kocamdan kaçtım ve bu şehire geldim.Bana çok aşık olduğunu söylerken hamile olduğumu söylemem ile bana şiddet uygulamaya başladı.
Senin çok yüce gönüllü olduğunu duydum.Benim bir işe ve kalacak bir yere ihtiyacım var.Bana yardım etmek istersen seni yarın meydandaki parkta bekliyor olacağım.Lütfen yanında deltanı getirme zira alfalardan bile korkuyorum.Kabul edeceğini umut ediyorum.


Deltam benimle eş zamanlı okurken kaşları çatıldı.

-Olmaz,kabul etmiyorum bu açıkça kandırmaca ne demek deltanla gelme!

-Hyunjin,sevgilim sakin olur musun?

-Olamam felix bu saçmalığa inanıp tek başına bir yere gidemezsin.

-Deltam annemle giderim

Dediğim an biraz düşündü.

-Omegam ben de gelirim ama görünmem.Seni yüzlerce alfanın olduğu meydana mührün yokken bırakamam!

HYUNLİX-OMEGAVERSE-SUNSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin