Delta namjoon
Büyük bir sorun içindeydim hem de inanılmaz büyük bir sorun.Hyunjine takıntılı olan betayı en son mahzene attırmıştık ama görevli alfayı kendine bağlayarak mahzenden kaçmış ve bundan yeni haberim oluyordu.Felixle gezdiği tüm süre boyunca minik omegadan saç teli ve omegaya ait bikaç eşya almış sonuç olarak da zamanımızın en usta cadılarından biri olan alfa yejiye giderek felixe büyü yapmıştı.
Sis adı verilen bu büyüde büyü yapılan kişi ruh eşi ile vakit geçirdikçe psikolojik olarak kaybolup ruhsal çöküntüye girerek ölüme doğru gidiyordu ve lanet beta bunları bir belge ile bana yollamıştı.
Bu büyünün varlığından haberdardım ve felixe yapıldığına emin olma sebebim ise delta oğlumun bir haftadır omegasının birçok şeyde kafasının karıştığını ve depresif bir ruh halinde olduğunu anlatmasıydı ve bilirsiniz felix çoğu zaman neşeli biridir.
Felixi kısa bir zaman için hyunjinden uzaklaştırmak ve büyüyü yapan kişiyi o zaman içinde bulmak niyetindeydim ama hyunjini omegasından asla uzak tutamazdım.Hyunjin olmazsa felix olur diyerek şuan jin ile beraber hyunjinin evden çıkmasını bekliyorduk.
Felixden
-Omega jin,delta namjoon size sevgim ve saygım sonsuz ama lütfen benden böyle bir şeyi istemeyin.
-Bak felix hyunjine açıklarsak yine de seni görmeye gelecektir o sensiz uyuyamıyor bile,zihninin tamamen yok olmasını mı istiyorsun yani?
-Bakın hyunjine anlatırsak bizi anlar
-Bak felix bu işi riske atamam artık bu dediklerim,kayınpederinin lafları değil de liderinin emridir.
Diyerek kalkan delta namjoon ile olduğum yerde kaldım.Ben şimdi deltama gidip ondan biraz uzak kalmak istediğimi söyleyecektim yani,onsuz tek bir nefes dahi alamazken.
Omega jin yanıma gelerek akan gözyaşlarımı sildi.
-Güzel oğlum ağlama lütfen bize sadece bir hafta ver
Bir hafta deltam olmadan mı?
Bunu yapamam ki,diye geçirdim içimdenAnlattıkları ise bi yandan aşırı doğruydu.Deltamı deli gibi özlüyor ama beni her kollarına alışında zihnim bulanıyordu ve hyunjinin bu durumu bir haftadır kafaya taktığını biliyordum.
Saatler geçtikten sonra ikimiz için de iyi olanı yapmaya ve bu işi halletmeye karar verdim.Kapı çaldığında hajoon kucağımda kapıya yöneldim ve yorgun bi halde jooyu taşıyan sevgilimi karşıladım,yajoon benim omzumda uyuklarken joo onun kollarında uyuyakalmıştı.
Jooyu kanepeye yatırdığında ben de bebişimi beşiğe koydum.Deltamın kolları anında beni sardı ve ayağımı yerden keserek beni kollarına aldı.Hiçbir şey demeden dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdu ve evin terasına çıktık.
Oturup beni de kucağından indirmeyerek gözlerime baktı.Bu bakışı için ölebilirdim öyle derin öyle aşk dolu bakıyordu ki ve bu asla değişmiyordu her bir gün daha fazla aşık olmuş gibi hissediyordum ve bu şuan söyleyeceklerimi düşündükçe kalbimi acıtıyordu.
-Hyunjin sana önemli bir şey söylemem lazım
-Söyle güzelim benim,diyerek elleriyle yanaklarımı okşuyordu.
Gözlerimi kaçırdım ve
-Biraz ayrı kalmak istiyorumBütün bedeni gerilirken aniden yaydığı feromonlar her yeri sardı.Gözlerine hala bakmıyordum.
-Felix sen
Diyip derin bir nefes aldı
-Güzel omegam bir haftadır sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ama bana anlatmıyorsun ve şimdi gelmiş ayrı kalmak istediğini söylüyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNLİX-OMEGAVERSE-SUNSET
أدب الهواةDELTA HYUNJİN OMEGA FELİX 18.07.2022 #alfa etiketiyle 1.sırada 28-30.08.2022 #b×b etiketiyle 1.sırada !fanartlar bana ait değildir!