Yazardan
Felix gelinlik modelini terziye anlatırken omega jin kucağındaki minik bebek omegaya öpücükler kondurmakla meşguldü,hyunjin ise omegasının anlattığı elbisenin dekolte kısmından sonrasını dinlemedi çünkü felix minyon olduğundan yaş aldıkça daha da çekici oluyor ve hyunjin de daha da kıskanç oluyordu.
Minik deltaları hajun ise ablasına göz koymuş olan delta ren ile mücadele peşindeydi vita olan ablasını korumak istediği için delta reni her gördüğünde üzerine atlıyordu şimdi ise o anlardan biri olmak üzereydi.
Delta renin kendisine yaklaştığını gören hyunjin gülümsedi ve kollarını açtı,açtığı kollarına delta oğlu atladı ve sinirli bir yüz ifadesi ile konuştu.-Babamı da alma git
-Aaa oğlum niye öyle diyosun arkadaş o
Diyerek delta reni de diğer dizine oturttu hyunjin.
-Kavga etmek yok siz arkaşsınız.
-Ama hyunjin amca sürekli üzerime atlayıp saçımı çekiyor.
-Maşallah oğluma dövüş yeteneklerin de varmış,diyerek kahkaha attı hyunjin
-Ama baba,ablama yaklaşıyor sürekli!
-Senin ablan benim vitam
Tanrım biri bunları başımdan alsın,kızı jooyu gören hyunjinin gözleri parladı
-Prensesim gelmiş kalkın hadi,diyerek deltaları iterken üç delta da minik prensese hayranlıkla bakıyordu.Joo adeta felixin küçük bir kopyasıydı.
Felix ise düğüne kadar iyice zayıflamak adına diyet listesi hazırlıyor ve evdeki curcunayı dinliyordu gülümseyerek.
Düğün günü
Felix bu sahneyi daha önce de yaşamıştı ama bu seferki huzurlu bir ortamdı.Korsesi sıkılırken birbirine takı takan jimin ve jisung ikilisi ona geçmişteki küpe kavgalarını anımsatmıştı.Annesi gelinliği getirince saçlarını tepeden topuz yapmış olan omega onu bozmayaya özen göstererek giydi elbisesini.
Düğünün bu kadar geç yapılmasının sebebi başlarına gelen olaylardı ama bu olaylar onları birbirine daha da iyi bağlamıştı.(Lixin gelinliği)
Gelinliği giyince ona hayranlıkla bakan iki omegaya gülümsedi ve lixe göre iki omega da nefes kesici görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNLİX-OMEGAVERSE-SUNSET
FanficDELTA HYUNJİN OMEGA FELİX 18.07.2022 #alfa etiketiyle 1.sırada 28-30.08.2022 #b×b etiketiyle 1.sırada !fanartlar bana ait değildir!