(Lütfen rica ediyorum 18 yaşından küçükler okumasın!)Hyunjinin anlatımı:
Felix ile yaklaşık 1 ay geçirmiştik artık benden utanmıyordu ve biz asla ayrı kalamıyorduk.Babam yakında görevini bana devretmeyi düşünüyordu ama öncesinde bize büyük bir düğün yapması gerekiyordu ve tabii ondan da öncesinde yine devasa bir nişan töreni.Bunu konuşmak adına seferlerimizi bitirmiş ve busan'a dönüyorduk.Biz seulde yaşıyorduk ve babam anneme haber salmıştı gelmesi için.Haberlere göre annem erkenden ulaşmış olmalıydı biz ise hala yoldaydık.Omegam bugün çok gergindi sebebini çözemiyordum ve deltam bu yüzden bana sinirleniyordu.
Felix güzel mavi gözleri ile dışarıyı izliyordu yine güneş batmak üzereydi ve yine benim omegam çok güzeldi ve birazcık da huysuzdu.
Bana dönerek yine kaşlarını çattı ama ciddiye alamıyordum çünkü şirin görünüyordu.
-Delta
Diyerek bana baktı.-Efendim omegam ayrıca "Deltam"dan yine neden deltaya düştüm acaba??
-Çünkü canım tatlı istiyo ve kek istiyo ve turta istiyo
Diyerek aynı sinirli ifade ile bana omuz silkti.
Gerçekten bir şey yapsak hamile olduğunu bile düşünecektim.Gülümseyip onu kendime çektim.Ellerimi beline atıp dudaklarını emmeye başladım.
Kendinden geçercesine karşılık verdi fakat kısa süre sonra geri çekildi.
-Noldu meleğim,
-Deltam öpme çok etkileniyorum ben
-Omegam sen benden hep etkileniyosun ama ben senden ayrı kalamam,diyerek onu tekrar öpmeye başladım.
Mırıldanarak karşılık vermesi beni deli ederken araba durdu.
Ondan zoraki ayrılırken dağılmış saçlarını düzeltiyodu.
Arabadan indik ve koluma girdi,evlerinin kapısını çaldığımızda kapıyı annesi açtı ve omegam koşarak annesine sarıldı daha doğrusu kucağına çıktı.Saatlerdir sohbet ediyorduk ve omegam annesinin yanından ayrılmıyordu
Sonunda bana bakarak kollarıma koştu şimdi de beni özlemişti ve yanıma oturup kollarını bana sarıp beni koklamaya başladı.Onu hemen sardım ve sohbete devam ettim.Aradan 10 dk civarı geçmişti ki omegamdan çok yoğun çiçeksi kokular gelmeye başladı ve deltam delirdi
Omegam kızarırken hemen odasına koştu.Herkes birbirine bakarken annesi ise onun peşinden gitti ve ben de onların peşinden.Annesi felixin odasının kapısındaydı ve bana telaşla baktı.
-Oğlum kızgınlıkta ve onun kızgınlığı çok ağır geçer açmaz da şimdi kapıyı,dedi.
-Tamamdır bizi biraz yalnız bırakır mısınız belki benimle konuşur.
-tabii oğlum,diyerek çekildi annesiFelixin anlatımı:
Gerçekten harika kızgınlık başlangıcı ve ben yatağa sürtünüyorum ve utanmadan hyunjini düşünüyorum ve aptal gibi bastırıcı almadım!-Omegam aç kapıyı biliyorum canın acıyor,derken deltamın sesi yumuşacıktı ama beni böyle arsız görmesinden inanılmaz korkuyordum
-Olmaz delta git lütfen,dedim ve kendimi yatağa yapıştırdım
O an kapım tekmelendi ve bütün heybetiyle delta yanıma yaklaştı.Naneli feromonu hiç olmadığı kadar baştan çıkarıcıydı ve aklımı alıyordu.
Hyunjinin anlatımı:
Omegam kızarmış yanakları ile bana oldukça arzu dolu bakarken tatlı feromonları ile deliren deltamı duymazdan geldim ona yaklaşarak elimi beline attım ve onunla beraber yatağa uzandım
Hemen boynuma yöneldi ve koklamaya başladı.Deli gibi terliyordu.Üzerindeki elbisenin fermuarını açtım ve sadece bembeyaz korsesi ile bana bakıyordu.
Normal şartlarda onu altımda inletmek istesem de o şuan mantıklı düşünemiyordu ve bana sonra kızabilirdi.
Üzerimde durup bana bayık bayık bakarken feromon salgılamaya başlayıp dudaklarına uzandım.Bir elim beyaz bacaklarındaydı.Saçları bacağındaki elime değerken ben onun dilini emiyordum.Ağlayacak gibiydi bu yüzden onu yatırdım ve bacaklarını açtım.
-Sakin ol sevgilim sadece seni rahatlatacam
Derken o ise bayılacak gibiydi sadece deltam diye inliyordu.Altındaki şortu çıkardım ve bacaklarından başlayarak dilimle tattım.Normalde çiçek(dalin)gibi kokarken şuan tatlı meyve gibi kokuyordu ve ben onu yiyebilirdim.
O an aşağıdaki ailem ve onun ailesi umrumda bile değildi tek umrumda olan bana muhtaç olan omegamdı.
Bembeyaz pürüzsüz bacaklarını omzuma aldım ve sıvısıyla ıslanmış deliğine baktım.Yaklaştım ve deltam ciddi anlamda delirdi omegasını isterken ben kontrolü ona bıraktım.
Deli gibi sıvısıni emerken o ise sadece çığlık atıyordu.
-Deltam b-bu çok fazlaa ağh
Derken gözleri kaydı ve kendini bıraktı,ben de iyice sertleşmiştim ama deltam omegasını tatmin ettiği için beni umursamıyordu.
Omegam olduğu yerde uykuya daldı.Ben ise onu kollarıma alarak yerini bildiğim banyoya yöneldim.
Onu soydum ve ellerimle bir bebekmiş gibi yıkadım o ise uyurken bana sokulup duruyordu.
Gecelik giydirip onu göğsüme yatırdım.Yerini bulduğu için çok mutluydu benim huzurum.Şimdi minik ellerini belime sarmış burnunu bana sürerek uyumaya devam ediyordu.
Ben ise onun güzel saçlarını sevmekle meşguldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNLİX-OMEGAVERSE-SUNSET
Fiksi PenggemarDELTA HYUNJİN OMEGA FELİX 18.07.2022 #alfa etiketiyle 1.sırada 28-30.08.2022 #b×b etiketiyle 1.sırada !fanartlar bana ait değildir!