Jimin Pov...
අදත් ඔම්මයි අප්පයි ගෙදර නැති දවසක්... ඒ නිසා අපි දෙන්නා දැන් ඉන්නේ ගෙවල් ළගම තියන Drom එකක ...ඇත්තටම එයාලා දෙන්නා නැතුව මට ගොඩක් පාලු හිතුනත් ඒ හැම වෙලාවකම මම ළඟ මගේ හියුන් හිටියා... එයා වෙලාවකට හරිම හුරතල් වගේම තවත් වෙලාවකට එහෙම කියුවට ගොඩක් වෙලාවට තියෙන්නේ වල් කම මික්ස් වෙච්ච හුරතල් ගතියක්... කොහොම උනත් අදටත් මට මගේ හියුන් ළඟ ඉද්දී ඔම්මගෙන් ලැබෙන ආදරය වගේම තාත්තාගෙන් ලැබෙන ආරක්ෂාව තාමත් දැනෙනවා...
ඒත් එයා නම් අද Drom එකේ තනියම ... මාව Office එකට තල්ලු කරලා එයා Drom එකට වෙලා සැපට ඉන්නවා... මම ඔය බනී හියුන්ගෙන් ඕකට අද Drom එකට ගිහින් තමයි පලිය පොලියත් එක්කම ගන්නේ... හම්...
____________________________________________________________________
Jungkook Pov....
අද උදේ ඉඳන් මේ මෝචි කොල්ලව office එකට යවන්න කාපු කට්ට දන්නේ මම විතරයි... දැන් නම් එයා ගොඩක් කම්මැලි වෙලා වගේම ඉස්සර හිටපු අහිංසක කොල්ලා නම් දැන් නෑ... දැන් කෙලින්ම ඉන්නේ සැර Jimin කෙනෙක්... මොනවා උනත් මේ අවුරුදු තුනට එයා ගොඩක් Handsome වෙලා ... එකෙන් වෙන්නේ එයා ඉස්සරහ මට මගේ පාලනේ නැති වෙන එක... කොහොමත් එයාට ඕනේත් ඒකනේ... මෝඩ කොල්ලා...
📞📞📞📞📞📞📞📞.....
???... :- හලෝ... Jungkook...
💜 හලෝ... Mr. Kim Yeshino
🐯 ඕහ් කොල්ලට තාම මතකයි නේද..?
💜 ඔව් හියුන්... ඒත් මොකෝ මේ හදිස්සියේම...
🐯 නිකන්... ඒක නෙවෙයි මම ground Floor එකේ ඉන්නේ...
💜 What... ඒත් ඇයි ඔයා මෙහේ...
🐯 වැඩක් නෑ නේ කොල්ලො... මාව හම්බෙන්න එන්නකෝ...
💜 අහ්... ඕකේ හියුන්...
____________________________________________________________________
Author Pov...
Yeshino , එයා යුනී යන කාලේ දැනගත්ත කෙනෙක් තමයි Jungkook කියන්නේ... ඇත්තටම ඒ කාලේ Jungkook , Yeshino කියන්නේ ගොඩක් close යාළුවෝ දෙන්නෙක්... හරියටම කියනවා නම් ආදරය කරන දෙන්නෙක් වගේ... ඒක ඇත්ත... Yeshino කියන්නේ Jungkook ට ආදරය කරපු කෙනෙක් ... Oneside Love එකක්... ඒත් හදිස්සියේම Yeshino ගේ අප්පා ගේ කීම මත එයාට එයාලගේ Office එක handle කරන්න සිද්ද වෙනවා... මේ දේ නිසා Yeshino ට Jungkook ගැන තියන හැගීම ටික ටික යටපත් උනත් එයා Jungkook ගැන හොයන එක නතර කළේ නෑ...
YOU ARE READING
𝐌𝐲 𝐒𝐞𝐱𝐲 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 💋❤️
Romance🐰 My Little Boy ... He's So Sexy ..My Little Boy ... He's My Sexy Little Lover...❤️❤️ 🐣 My Brother ... Even Though He's Not My Brother, I Love Him So Much .. He's So Sexy And Hot.... ❤️❤️ 🐰🐣This Is Our Love Story ... You Are Welcome ... To Our...