𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 05

630 100 75
                                    

💜 හම්මෙ park ගියාට මොකද මේ කොල්ලා අවුරුදු 05 ක පොඩි එකෙක් වගේ.. මේ කොල්ලා එක්ක දාගලලම මගේ ඇග පත නෑ වගේ... හරි මහන්සි ... ඒ වගේම කොල්ලගේ මුන සතුටින් පිරිලා... හිනා වෙනකොට පියවෙන ලස්සන ඇස්... පිම්බෙන කම්මුල්.. රතු තොල හැම දෙයක්ම අංගසම්පූර්ණව තියනවා.... එයා මගේ angel.... පොඩි angel කොල්ලා... ගෙදර ඇවිල්ලත් කියවනවා.... මැෂින් එකක් වගේ....

🐣 හියුන්... අද ෂෝක් නේද...? අද නම් මම හොදට සෙල්ලම් කරා... හියුන් ඔම්මා වගේ මාව ඉක්මනට එක්කන් යන්නේ නෑ නේ.... මම අද තමයි park එකේ හොඳටම සෙල්ලම් කරේ... කුමුවෝ හියුන්.....

💜 එච්චරද මට.. 😓😁 හම් කමක් නෑ.... 🥺😁 ( මහා වල් බං උබ )

🐣 හියුන්ට මොනාද උනේ හියුන්... 🥺 මා එක්ක තලහා නෑ නේද... ?🥺

💜 තලහා වෙන්නේ ඇයි...? මම ඉල්ලන එක දුන්නහම හරි නේ...😁

🐣 ඉතින් කියන්නකෝ හියුන් .. මොනාද උනේ....

💜 අනිවාරෙන් දෙනෝද මට... 😁

🐣 ඔව් අලේ....

💜 අහ් එහෙනම් අර හියුන් චිමිට දෙන්නේ... ඒ වගේ ලොකු එකක් මට ඕනේ.. දෙනවද..? හම්...

🐣 ඈ...😳 මට තේරෙන්නේ නෑ හියුන්...(අපි වගේ නෙවෙයි අහින්සකයි)

💜 අහ් ඒ උනාට හියුන්ට තේරෙනවා නේ.... 😁

🐣 ඉතිං මට තේරෙන්නේ නෑ නේ හූම්... 🥺

💜 කොහොමත් එක ඔයාට දැම්ම තේරෙන්නේ නැ බබෝ... ඒක තේරෙන්නේ හියුන්ගේ වයසට ආවහම... 😁

🐣 හූම්... හියුන්...

💜 හරි හරි දැන් එන්නකෝ හියුන් ගාවට මට හීතලයි...

🐣 හාලි හියුන්....

💜 මම එහෙමම ජීමින්ව වඩාගෙන මගේ කාමරේට ගියේ ඇත්තටම මට දැන් එයාව තද කරලා බදාගන්න ඕනි නිසා.... කොල්ලා තාම පොඩි... කිස් එකක් විතරයි දෙන්න පුළුවන් ... 😁😁

(මේක මම නෙවෙයි මේ වල් හාවා කියුවේ..)

🐣 හියුන් බිමින් තියන්නකො.... 😅😊

💜 බැහැ... මම ඔයාව මගේ ලඟට ගත්තේ බිමින් තියන්න නෙවේ... හූම්... එහෙම කියලා මම එයාව ඇදෙන් තියලා මම ඇදෙන් ඇලවුණා...
ඇලවෙලා විනාඩියක් යන්න උනේ එදා රෑ වගේ මගේ T-shirt එක ඇතුලෙන් ඇවිත් කර ගාවින් ඔලුව එළියට දැම්මා... මම එහෙම ඉන්න ආසයි... හේතුව මොකක් උනත් ..... එයා හැමතිස්සෙම මට ඕනි දේ කරනවා....

𝐌𝐲 𝐒𝐞𝐱𝐲 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 💋❤️Where stories live. Discover now