Bölüm 5

958 73 37
                                    

Yazar anlatımı

"Böyle devam edersen ikimizde yere yığılacağız."

Aethra ,Levi'ın ensesinde birleştirdiği ellerini serbest bırakıp karnının üzerinde topladı.Başını göğüsünden kaldırıp sessizce bekledi.Çok geçmeden revire ulaştıklarında bedeni yatakla buluştu.Levi hiç beklemeden odadan ayrıldı.

Doktor yüzündeki hafif sıyrıklarla pansuman yapıp dinlenmesi gerektiğini söyledi.Bir kaç dakika sonra revirin kapısı hızla açıldığında Hange özür dileyerek yanına kadar geldi.Sıkıca ellerini tutup endişeli gözlerle yüzünü inceledi.

" Endişelenme dinlenirsem geçecekmiş."

Aethra hafif gülümsedi.Hange heyecanla patlama sonunda yok olan dev parçasını ve neden patlama gerçekleştiğini anlattı.Öyle bir zevkle anlatıyordu ki arada bir nefesi kesilse de dinlenip devam ediyordu.Bir kaç saniye duraklayıp gözlüklerini burnunun ucuna kadar indirdi.

" Beni korumandan çok etkilendim Yüzbaşı ,lütfen benimle evlenin "

Yalandan fangirl taklidi yapan Hange , Aethra'nın içten bir şekilde kahkaha atmasına sebep oldu.Koluna sarılan Hange'nin saçına elini atıp hafif dağıtarak onunda gülmesini sağladı.

Kapı yavaşça açıldığında bakışlarını kapıya yönlendirdiler.İçeriye giriş yapan Levi , boş sandalyeye oturdu.

"İnsanı yoruyorsun dört göz "

Levi boş gözlerle Aethra'nın bantlı yüzünü inceledi.Belirgin bir "tch" sesi çıkararak bakışlarını pencereye çevirdi.

Aethra kirli kıyafetlerinden rahatsız olmaya başlamıştı.Zaman geçtikçe terlemesi de cabasıydı.Daha fazla dayanamayarak dudaklarını araladı.

"Hange ,gömleğimi çıkart "

Yerinde rahatsızca kıvrandığında Hange dediklerini anca kavrayabilmişti.Gömleğinin düğmelerini açmasına yardımcı olup tek hamlede gömlekten kurtarmıştı.Aethra derin bir nefes alıp teşekkür etti.

Levi işleri olduğunu söyleyip gitmişti.Hange ise Erwin'in kendisini çağırmasıyla istemeyerek revirden ayrıldı.Aethra geceyi revirde tek başına geçireceği gerçeğiyle yutkundu.Kendini bildi bileli hastahane tarzı yerlerden nefret ederdi.İğrenç koku ,hasta insanlar, yardım bekleyen çocuklar,çaresiz doktorlar.Yer altında hastalandığında gidebileceği tek yer görevden alınmış yaşlı bir doktorun eviydi.O eve yalnızca bir defa gitmiş,gittiğine de pişman olmuştu.Ağlayan hastalar ve yığılmış ilaç kutuları daha da kötüleşmesine sebep olmuştu.İyileşmeyi beklemeden evden kaçmıştı.Aklına dolan anılar her defasında kusma isteği uyandırıyordu.

Vücudunun hafiflediğini hissettiğinde kolundaki serumu hızlı bir hareketle söküp attı.Kanayan yere pamuk yapıştırıp gömleğini kavradı.Uzun koridorda odasına doğru ilerledi.Bacakları yarı uyuşuk olsa da ayakta durabiliyordu.Yavaş adımlarla koridorun sonuna ulaştı.Yardım teklif eden bir kaç askeri reddedip odasına girdi.Hiç beklemeden kendisini banyonun soğuk zeminine attı.

Zar zor duş alıp üzerindeki havluyla birlikte yatağına uzandı.Kalkıp atıştırmak istese de yorgun vücudu uykuya yenik düşmüştü bile.
.
.
.
.
.
.
.
.

Uzandığı çimenlerden hafifçe doğruldu. Yemek saati olduğundan etrafta hiç asker yoktu. Derince nefes alıp yeniden uzandı. Gökyüzünü incelemeye başladı. Daha önce hiç duvarların ardında ne olduğunu merak etmemişti. Keşif birliğine ilk geldiğinde insanların neden duvarların ardını bu kadar merak ettiğini düşünmüştü. Birkaç askerle konuşup amaçlarını öğrenebilmişti.

Aethra | Levi Ackerman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin