İlk olarak siz değerli okuyucularımdan özür dilerim bölüm biraz fazla geç geldiği için.Ve rica etsem bu bölüm ve diğer bölümlerle ilgili neler düşündüğünüzü yazar mısınız??O zaman başlayalım.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Neslihan hanım Selim'in sorusunu "hoş geldin oğlum, Barın oğlum yanında bir kız ile aşağı kata indi."diye cevap verdi. Selim biraz endişe barındıran sesiyle " tamam abla." dediği gibi aşağı indi ve oradaki kendi taktıkları adı ile "CEHENNEME HOŞ GELDİN" odasının kapısını çalıp "gel" komutu ile içeri girdiğinde abi dedikleri kişi yani Barın Diana'yı sandalyeye bağlıyordu.
Selim "Barın sen bi dışarı gelsene senle bir şey konuşucam." dedi ve çıkmadan hemen önce "seni merdivenlerin başında bekliyorum." diye ekliyip çıktı.
Selim çıktıktan sonra Barın Diana'nın ayaklarını da bağlayıp odadan çıktı. Selim'in yanına vardığında "efendim Selim.Ne oldu?" diye bir soru yöneldi ne kadar alacağı cevabı bilsede. Selim " abi yanlış yapıyorsun, o kızın aileni kaçıranlarla bir ilgisi yoktur bırak onlarla bir ilgisi olmasını diğer düşmanlarınla da alakası yoktu." dedi, Barın ise kaşlarını çatıp "bu kanıya da nereden vardın?" diye bir soru yöneldi bu sefer Selim biraz gergince " Barın sen de gördün kızı çıtı pıtı bir şey bu kız normalde bile bir tehlike karşısında kendini savunamaz. Hem ben bizim çocuklara şimdi söylerim onlar kızı araştırır. Olmaz mı?" dedi.
Barın biraz durup düşünce gerçekten haklı olduğunu düşündü çünkü kendisi de Diana'yı ilk gördüğünde veya sandalyeye bağlarken aynı şeyi düşünmüştü. Araştırma fikri aklına yattığından "tamam o zaman sen Ahmet gile söyle kızın dosyasını bir saate masamda istiyorum." dedi ve merdivenlerden çıkmaya başladı.
Selim aldığı onay ile telefonunu çıkartıp mesaj kısmında Ahmet'e yazmaya başlığcaktı ki kızın soy adını bilmediği aklına geldi, merdivenlere Barın'a sormak için dönmüştü ama Barın çoktan ikinci kattaki çalışma odasına varmıştı bile, o da Diana'ya sormayı düşündü ve bu sebepten tekrardan "CEHENNEME HOŞ GELDİN" yazan kapının önüne geldi ve derin bi nefes alıp odaya girdi.
Girdiğin de Diana sandalyede bağlı bir şekilde etrafa bakıyordu, tam ne yaptığını göremiyordu çünkü Barın loş ışıklarını açmıştı. Diana Selim'i fark ettiğinde Selim " merhaba Diana, ben Selim. sana...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Evet bu bölümü "297" kelime ile kapatıyorum.
Bölüm de yazım yanlışı varsa lütfen söyleyin ki ben de yazım yanlışlarımı düzelteyim.
Lütfen hikaye ile ilgili fikirlerinizi, görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın.
İyi Günler Dilerim, bir daha ki bölüme kadar sağlıcakla kalın, sürç-i lisan ettiysek affola.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanıltıların Esiri
FantascienzaDNA'sı ile oynanmış, daha küçük yaşında hayatın ve insanların gerçek yüzünü görmüş bu yüzden kendini korumak için çocuk yaşta büyümüş DİANA TARASOV... Yer altında namını fazlasıyla duyurmuş ve adı geçen her ortamda bile korku salmayı başarmış, k...