2. Bölüm; 3.Part

45 0 0
                                    

     

         Selim evden çıktığın da Barın mutfağa geçip Neslihan hanıma "Neslihan abla, ben şimdi şirkete geçiyorum sen misafir odasın da ki kıza göz kulak." diyerekten mutfaktan çıktı ve ceketini giyinip evden çıktı. Selim'den sonra diğer güvendiği adamı Salih hemen arabasının kapısını açtı ve bindiğinde geri kapatıp kendisi şoför koltuğuna oturup, dikiz aynasından Barın'a bakmaya başladı. Barın"şirkete sür Salih." dedi ve o dakikadan sonra bir daha araba içinde ses olmadı. 

-30dk sonra-

  Salih arbayı durdurup Barı'nın kapısını açtı ve çıkmasını bekled, Barın çıkıp şirketin girişine doğru ilerledi bu sırada Salih ise arabayı park edip Barın'ın hemen ardından o da yürümeye başladı.

   Barın şirkette ki odasına girdiğinde Salih odanın girişinde bulunan asistan masasının önünde ki koltuğa oturdu. Bir kaç dakikanın ardında Barın'ın asistanı Ayça Hanım geldi ve masasının önünde oturan yabancıyı görünce şaşırdı ve üslubunu bozmadan "beyfendi burada ne işiniz var ve kimsiniz?" diye soru yöneltti Salih ses duymasıyla kafasını telefondan kaldırıp etrafına baktı hemen ardından "Bana mı dediniz hanfendi?" diye soru yönelti. Ayça ise hem kafası ile onaylıyıp hemde sesli bir şekilde telaffuz etti "evet beyfendi size dedim. Artık sorumun cevabını alabilir miyim?" Salih bu ince ve nazik ses tonundan daha fazla etkilenmemek adına silkelenip "Barın bey korumasıyım." dedi Ayça ise "Barın bey gedi mi?" diye aceleci tavırla bir soru yöneltti. Salih bu tavrına anlam veremesede kafası ile onayladı sadece. Ayça ise masanın diğer tarafına geçerken "pekii şuan nerede kendisi?" diye soru yöneltti.Salih hem eli ile hemde sözleriyle "Odasın da" dedi. Ayça masanın çekmecesinden ajandasını alıp hemen odanın önüne geldi ve kıyafetini düzeltip kapıyı çaldı içeriden gelen onay ile odaya girdi hemen ardından ajanda da bugünün yapılacaklarını anlatmaya başladı.

....

Uzun bir aradan sonra gene burada bölüm yazmak beni ruhen mutlu hissettirdi.

Bugün atmamın bir diğer özel sebebi ise karne almamız ve sizin karne günü olan duygularınızı merak etmem. Umarım karne gününüz güzel ve istediğiniz gibi geçmiştir.

Kendinize dikkat edin. Bir daha ki bölüme kadar hoşça kalın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanıltıların EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin