medya da Diana'nın kalacağı oda var.
-----------------------------------
Selim odadan çıkıp Diana'nın bulunduğu odaya doğru ilerledi, odaya vardığında kapıyı açıp içeriye baktı.
Diana işkence aletlerine bakarken gördü kendisinin geldiğini fark ettirmek için yalandan öksürdü "öhö".
Diana kapı tarafından gelen sesle bakışlarının oraya çevirdi Selim odağın kendisin de olması ile söze başladı "Diana, şimdi ben seni çözücem ve bir şeyler belirlenene kadar kalacağın odaya götürücem seni. Sen de bu süre zarfı içerinde kaçmaya çalışıp işleri zorlaştırmamanı diliyorum. Anlaştık mı?" diye konuşmasını bitirip beklenti ile Diana'ya bakmaya başladı aslında bu kadar nazik değildir yaptığı iş nedeniyle ama garip bir şekilde bu kıza kendini yakın hissediyordu.
Diana Selim'in konuşması üzerine "tamam ama bir şart ile" dedi ve Selim'e bakmaya başladı Selim ise devam et derecesinde baktığından "ney belirlenene kadar kalıcam?" diye sordu.
Selim içine bir nefes çekip ne söyleyeceğini düşündü "şimdi sana söylemek issterdim ama şuan bir şeyler söyleyemem bu konu hakkında sadece senin kim olduğunla ilgili diyebilirim" dedi. Bu dediği bile Diana için yeterdi en azında ona zarar vermek için buraya getirmemişlerdi öyle değil mi?
Selim Diana'yı çözüp ikinci katta ki misafir odasının kapısını açıp içeri geçmesini sağladı.
Diana odadan içeri girdiğinde Selim "eğer bir şeye ihtiyacın olursa seslenirsin -odanın içinde yan yana olan kapıları gösterip- sağda ki giyinme odası, sol ise banyo. Ben şimdi çıkıyorum, görüşürüz." dedi ve Diana'nın konuşmasına izin vermeden odadan çıkıp kapıyı kitledi.
Diana bu hareketi karşısın da ne kadar şaşırsa da bir şey demedi ve giyinme odası olarak gösterdiği kısma ilerledi kapıyı açıp içeri girdiğinde içeriye bakındı içeride bir taraf erkek bir tarafın da ise kız kıyafetleri vardı.
kız kıyafeti bulunan kısma ilerleyip bedenine uygun kıyafet ve iç çamaşır çıkardı. çıkardıklarını alıp odadan çıkıp yanındaki banyoya girdi aldıklarını kapının yanındaki masaya koydu ve arkasını dönüp kapıyı kilitledi, üzerindekileri çıkartıp soğuk ve hızlı bir duş aldı, duş dan çıkıp temiz kıyafetleri giyindi ve kapı kilidini açıp banyodan çıktı.
Odaya girdiğinde yatmak ve oturmak arasında git gel yaşadı ama uykucu biri olarak kararsızlığı çok sürmeden yatmayı seçti zaten kıyafetleri uyumak için uygundu.
Yatağın üzerindeki fazla yastığı geriye itip yorganı kaldırdı ve yatağa girdi yorganı da üzerine çekip uyku moduna girdi.
-------------------------------------
Arkadaşlar hikaye çok yavaş mı ilerliyor, yani biraz daha hızlı anlatıp geçeyim mi yoksa aynı bu şekilde ayrıntılı mı ilerleyim??
Bölüm nasıldı??
Sanırım şuana kadar yazdıklarım arasın da en uzun buydu 300 kelime ile.
Okulların 2.haftasına başladık bu konu hakkın da ne düşünüyorsunuz??
Derslerinizde başarılar dilerim.
Kendinize iyi bakın, bir daha ki bölüm de görüşürüz, hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanıltıların Esiri
Ficção CientíficaDNA'sı ile oynanmış, daha küçük yaşında hayatın ve insanların gerçek yüzünü görmüş bu yüzden kendini korumak için çocuk yaşta büyümüş DİANA TARASOV... Yer altında namını fazlasıyla duyurmuş ve adı geçen her ortamda bile korku salmayı başarmış, k...