1.bölüm;9.part

105 2 0
                                    

     Evet ilk önce herkese merhaba. 

Okullar açıldı ve bugün ikinci gin, okul açılması ile ilgili neler düşünüyorsunuz.

İnşallah yeni eğitim öğretim yılınız istediğiniz gibi ilerler, şimdiden herkese başarılar dilerim.

O zaman bölüme başlayalım;

                                                       ------------------

      Barın Selim'e dönüp "Selim sen de yeni alacağımız arazinin sahibi ile konuş ve anlaşma sağla. Ondan sonra şirkete gel. Ben birazdan çıkarım Şirkette halletmem gereken dosyalar var. -ikisine bakarak- o zaman şimdi herkes işinin başına hadi" diyerek sözlerini bitirdi.

    Selim biraz tedirginlikle " abi Diana'yı ne yapalım?" diye bir soru yöneldi, bu soru üzerine Barın kısa bir sessizliğin ardından konuşmaya başladı " kızı alın ve misafir odalarından birine yerleştirin-tam sözünü bitirecek iken aklına gelen ile- bir de Selim şirkete gelmeden önce kızın bahsettiği eve git ve bak ne var ne yok, kayda değer bir şey olursa ara beni." diyerek sözünü bitirdi ve ardından Selim izin isteyerek odadan çıktı.

    Selim'in odadan çıkması ile Ahmet bilgisayara alıp Barın'a döndü ve önüne bilgisayarı koyup yaklaştı " abi site bu dediğim gibi İngiltere'de bulunan bir labaratuvarın çalışanları için web sitesi gibi bir şey." diyerek  Barın'a bakmaya başladı.

    Barın siteye bakıp "peki Ahmet diğer klasörlerde ne buldun, ne hakkında yazılar veya bilgiler vardı?" diye bir soru sordu Ahmet " abi bir klasör de deneyin amacı yazıyordu,  diğerlerin de ise kişilerin geçmişi, hastalıkları gibi, bir de şey vardı - kısa bir ara doğru kelimeyi bulmak için sessizleşti, bir kaç dakika için de konuşmaya devam etti- deneyin bu kişiler üzerinde etkileri  yani insan vücuduna ne gibi bir belirtileri var. Bunlar yazıyordu." dedi.

    Barın dalgınca " deyin amacı yazıyor dedin, deneyin amacı ne?" dedi bu seferde. Ahmet biraz düşünüp " abi beyin de bulunan bir odacığı etkin hale getirmek, gibi bir şey." dedi.

    Barın Ahmet'in dediği ile aklında bir kaç tane daha soru belirdi ilki bu kızın bu gibi bir yerde tamamlanmış olarak ne gibi bir işi var, bir diğeri bu kız kaç yaşında bu labaratuvarın deneylerinde çünkü şuan baktığında tahminen 18-19 çat patlasın 20 yaşında gözüküyordu bu aklında ki soruyu Ahmet'e sordu "Ahmet bu kızın adının geçtiği klasör de onun hakkında daha ne yazıyordu kapsamlı bir şekilde?" 

  Ahmet " adı ve soy adı yazıyordu zaten biz bunu biliyoruz bunun harici deneye başlama yaşı 5 olarak yazıyordu bitimi ise 13,  tarihi ise 2017 deneyin tamamlanma olarak geçiyor. bunların haricinde kızın yetim olduğu da yazıyordu." bu kadar bilgi vardı abi.

  Barın içinden demek ki şuan 18 yaşında doğru tahmin etmişim diye geçirdi, sonra ise yetim olduğu aklına geldi ve burda bir başka soruyu tetikledi. " Ahmet, bu kız madem yetim o zaman  bir yetimhanede kalması gerekiyor 5 yaşında bir çocuk. Bunu ile ilgili bir şeyler yazmıyor muydu?"

 Ahmet kafasını iki yana salladı ve bunu haricinde sözlü bir şekilde de "yok abi yetimhane  ile ilgi bir şey yazmıyor bunun ben de düşündüm ve İngiltere de ki yetimhaneler baktım ama bu ad ile bir kız çocuğu kaydı yoktu belki kız ailesini kaybetti ve bunun ardından bu labaratuvara gelmiş olabilir diye düşündüm." dedi

  Barın " tamam aslanım sen diğer katmanı açmak için çalış." dedi ve kısaca odadan çıkmasını istedi. Ahmet çıktığın da en azından kafasın da ki soruların bir kısmının cevabını bulmuştu.

                                                                        -------------------


      Evet değerli okuyucularım bir bölümde sonuna gelmiş bulunmaktayız.

      Bölüm hakkında düşünceleriniz nedir??

     Bu bölümde biraz Diana karakterini tanımaya amaçlı bir bölüm idi.

     kendinize dikkat edin, iyi günler dilerim.

Yanıltıların EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin