1-Okul?
Jeongguk
Yeni ve sıkıcı bir güne yardımcım sayesinde uyanmıştım. Bugünde öteki günler gibi sıkıcı olacaktı.
Üstümü değiştirip kahvaltı için yemek salonuna inmiştim.
Giydiği⤵️
Yemek salonuna geldiğimde anneme ve babama 'günaydın' demiş ve yerime geçip yemeğe başlamalarını beklemiştim."Jeongguk, sana bir şey diyeceğiz." diye söze başlayan anneme merakla bakmıştım, ne diyeceklerdi ki?
"Bir okula gideceksin." demişti babam net bir şekilde.
Okul mu?
"Okul?" diye tekrarladım. Annem başını olumlu anlamda sallamıştı. Bir de okul çıktı..
"Ne okulu?"
"Prens Okulu, herhalde duymuşsundur." dedi babam ve devam etti.
"Prens Okulu, bazı kraliyet ailelerinin prensleri olmamasından, sınavla aldıkları çocukları eğitip o kraliyet ailelerine vermeleri üzerine kuruldu."
Tamam da benimle ne alakası vardı?
"Ve bazı kraliyet ailelerinin prenslerini eğitip, tahtlarına hazır bir hale getiriler. Sende gelecekte tahta oturacağından, tahta hazır olmanı istiyoruz."
Duyduklarım karşısında çok şaşırmıştım. Prens Okulunu biliyordum ama oraya gideceğimi hiç düşünmemiştim.
Ben hâlâ şaşkınken babam kahvaltısına başlamıştı, annemde elini yüzümün önünde hafifçe sallayarak kahvaltısına başlamıştı.
Ben ise gerçeğe dönerek ve babamın dediklerini sindirerek kahvaltımı ediyordum.
|||
Odama döndüğümde balkonumda oturmuş kahvaltıda bahsi geçen 'Prens Okulu'nu araştırmaya başlamıştım.
Telefonumda okulla alakalı yazıları okurken kapımın çalınması ile başımı kaldırmış ve araştırmama ara vermek zorunda kalmıştım.
"Gir!"
"Prensim, anneniz sizi çağrıyor."
"Peki, annem nerde?"
"Bahçede efendim."
"Teşekkürler." diyip odamdan çıktım ve bahçeye doğru yürümeye başladım.
Neden çağırmıştı?
|||
"Anne?"
"Jeongguk! Hoşgeldin gel otur." dedi yanını göstererek. "Neden çağırdın ki?" dedim otururken.
"Bak bu Eun-mi , çok güzel değil mi? Sen, Prens Okulunu bitirdikten sonra sen ve Eun-mi'nin -kendi aramızda- nişanını yapalım diyorum. Sence? Senin için uygun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince School
Fanfiction"Kan izlerini takip et en sonunda orda olacağım.." |Tamamlandı| ->Minific olduğu için olaylar hızlı ilerleyecek ->Angst