10- Bedenimin Son Günü [Final]

41 4 39
                                    

10- Bedenimin Son Günü
[Final]

Taehyung'un hastalığını öğrendiğimizden beri onu üzmemeye, mutlu etmeye çalışmıştım. Diğerlerine söylemeyi pek istememişti Taehyung, ona eskisi gibi davranmayacaklar diye korkuyordu.

Bende onu kaybetmekten, gün geçtikte daha da zayıflıyordu. Ne kadar yese bile sonunda yine kusuyordu, gözümün önünde eriyor, çöküyordu.

Onu böyle görmeye alışamıyordum, Bay Kwon'un dediğine göre bu yılı Taehyung'un zar zor geçirecekti, hatta yılın son günlerini bile göremeyebilirmiş.

"Jeongguk? Daldın yine, iyi misin?"

Daldığım duvardan gözlerimi çekmiş ve Taehyung'a yönlendirmiştim gözlerimi, "Taehyung, pek iyi değilim. Bay Kwon'un dedikleri aklıma geldi.."

"Hadi ama, zaten hepimiz bir gün gitmeyecek miyiz bu dünyadan? Benim gitme saatim erken geldi sadece."

Başımı Taehyung'un omzuna yaslamış duruyordum, "Ama bu kadar erken gelmesi, ne bileyim zor. Çok zor.."

"Hikayemizin de böyle erken bitmesi, çok zor ama ne yapalım Jeongguk? Böyleymiş demek ki bizim sınavımız."

"Babam gibi konuştun Taehyung."

Dediğimle ikimizde gülmüştük, çok çabuk bitmişti bizim hikayemiz, yani bitiyordu. Oysa daha yeni başlamamış mıydı hikayemiz? Daha yeni kavuşmuştuk ve şimdi ayrılıyorduk.

Çok koyuyordu be, kalbime böyle bir sızı bırakılması çok koyuyordu.

"Taehyung,"

"Efendim?"

"Eğer, hastalığının bir tedavisi olsaydı.."

"Jeongguk, bu konuları konuşmayalım olur mu? Bizim hayatımız böyle. Bende böyle olmasını istemezdim biliyorsun.."

"..Daha da üzmeyelim birbirimizi olur mu?"

Hiçbir şey demeden durgun bir şekilde başımı sallamıştım, neden böyle olmak zorundaydı ki?

"Jeongguk,"

"Evet?"

"Seni ruhumun son gününe kadar seveceğim. Biliyorsun değil mi?"

Gülmüş ve "Biliyorum, bende seni ruhumun son gününe kadar seveceğim, biliyorsun."

"Hemde çok iyi biliyorum."

Taehyung'dan ayrılmak istemiyordum ben, hemde hiç istemiyordum..

|||

Okuldan mezun olmuştuk olmasına ama, kep töreni gibi bir şey yapma kararı aldıkları için mezun sayılmıyorduk.

Ne biçim bir karar lan bu? Hanginiz buldu?

Bugün de kep töreni olduğundan okuldaydık, koyu mavi ve beyaz şeritli ismini unuttuğum şeyi giymiş ve kepimizi de takmıştık, o da koyu maviydi püskülü de beyazdı.

Bahçeye çıktığımda herkesi koyu mavi görmüştüm bir de bahçe kocamandı, aradığım kişileri bulmanın zor olacağını anlamıştım.

Oflamış ve aralarından en kolay seçebileceğim kişiyi aramaya başlamıştım, Felix'i bulursam ötekileri de bulurdum çünkü son zamanlarda Taehyung, ben, Felix, Soobin, Namjoon, Chan ve Sunghoon beraber takılmaya başlamıştık.

Prince School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin