7- Kardeş mi?

40 4 20
                                    

7- Kardeş mi?

Babamın ölümünden 2 ay geçmişti, bu ayda Taehyung'la iyice yakınlaşmıştık hem cesaret bulmuştum hemde onun da bana karşı boş olmadığını anlamıştım bu ayda.

Bu akşam onu okulda olan çok güzel bir yere götürecektim, piknik yapacaktık. Harika bir akşam planlamıştım!

Tabii bu planlarım aniden saraya çağrılmamla son bulmuştu.

Taehyung'a bunu dediğimde yüzü her kelimemde düşmüştü, aniden gelen bir cesaretle onu da Soobin ve benle gelmek ister mi diye sormuştum.

Şuan üçümüz arabada saraya gidiyorduk. Taehyung'la saraya gitme hayalim böyle değildi, kesinlikle böyle değildi ama hayatı kestiremezdik değil mi?

"Abi, kötü bir şey olmamıştır değil mi?"

"Bilmiyorum Soobin, biliyorsun bizi genellikle kötü bir şey olursa çağırıyorlar."

Dediğimde oflamış ve başını cama yaslamıştı, Yeonjun'la sarılmalarını zor bitirmişlerdi. Onu da getirmek isterdik ama gelmek istememişti.

Dediğim gibi bizi genellikle kötü bir şey olduğunda çağırıyorlardı, en fazla ne olmuş olabilirdi ki?

||

En fazla ne olmuş olabilirdi ki, demiştin değil mi? En fazla olabilecek şey olmuştu. Annem zehirlenmişti.

Geldiğimiz gibi Riki koşa koşa gelmiş bağırarak annemizin zehirlendiğini söylemişti, lan daha 2 ay önce babama suikast düzenlenmişti.

Ailemin ne suçu var lan?

Jongseong'un odasında kim yaptı diye düşünüyorduk şimdi, yine ve yine.

O sırada aklıma Yoongi'nin dediği şey gelmişti, 'beni öldürürseniz sevgilim intikam almaya gelir.' "Jong, ya bu Yoongi'nin sevgilisi yaptıysa?"

Sorumla gözleri açılmış ve "Olabilir olabilir de, kim onun sevgilisi?" diye sormuştu karşılık olarak. Bak bu daha mantıklıydı, kimdi lan bunun sevgilisi?

Ne çok soru soruyorum amına koyayım, çok da küfür etmeye başladım zaten. Ben ne diyorum ya. 

"Onu bilmiyorum, en son saraydan çıkan kim?"

"Bakayım hemen.."

Jay, yerinden kalkmış ve yan masada duran giriş-çıkış kontrol defterini alıp gelmişti yanıma. Defteri açmış ve bugünün tarihine gelmişiti.

Tarih, 9 Temmuz.
Saat, 12.30.

En son yazılan isim kafamı karıştırmıştı, Park Jimin gerçek ismi olabilir miydi? Yoksa sahte bir isim mi vermişti? Bunu öğrenmenin tek yolu vardı, askerleri çağırtıp Park Jimin'i bulmalarını istemişitim.

|||

Bahçede güzel bir alan oluşturmuş ve Taehyung'un gelmesini beklemiştim, açılacak ve bu sırdan kurtulacaktım. Artık başıma tak etmişti, Taehyung'u öpmek, koklamak, sarılmak, onu sevdiğimi söylemek istiyordum ama yapamıyordum.

Bugün ona söyleyecek ve kabul ederse mutluluğa erişecektim. İnanıyorum, inanıyordum mutluluğa erişeceğime. Yakındı, çok yakındı.

"Taehyung!"

"Jeongguk!"
"Nasılsın? Bir şey hakkında konuşmak istemişsin, kötü bir şey değildir dimi?"

Taehyung, beni gördüğünde sarılmıştı.. Ellerimi beline koymuştum. Tanrım! Şuan bağırmamak için zor duruyorum!

Prince School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin